Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Soha nem elég

2013.04.13. 18:07 | AdélAnita | 7 komment

101.jpg

Tökéletes, pontosan olyan amire vágytam. Nem baj hogy elgondolkodós, és egyáltalán nem baj hogy kicsit bújós, mert ezektől valahogy még inkább igazi.

Hogy mitől lett/lesz egyre jobb..., hmmm..., tényleg azt hiszem hogy tőlem. Egészen pontosan tőlünk, de az én oldalamon nyilván sokkal nagyobb a változás. Sokkal több volt a gát, a saját magam által húzott határ amiknek feszegetése és kitolása néha tényleg küzdelmes volt, de a végeredmény mindenképpen megérte.

Néhány hónappal ez előtt nem gondoltam volna, hogy ez egyik kedvenc játékom lesz amikor egy másik nővel együtt, egyszerre szopunk le egy pasit. Emlékszel mit mondtam mikor ezt először próbáltam? Hogy szerintem úgy lenne az igazi ha mi csajok is gerjednének egymásra és közben csókolóznánk, belemarkolnánk egymás hajába, megsimogatnánk egymást. És tényleg, pont ez az a részlet amitől annyira jó lett.

Azt már nem is számolom hány pasi farka volt bennem bármilyen módon, vagy mennyien értek hozzám egyetlen éjszaka alatt. Fura hogy nem csak az arcuk nem marad meg, de már az érintések is összefolynak. Nem emlékszem például hogy akivel utoljára beszélgettem az emeleten vele előtte voltam e, vagy csak ott szólított meg ha már egymás mellé keveredtünk. Megmaradnak érzések, amikor az első belém hatolt, és valahogy ösztönösen sikerült azt a pózt választanai ami az abszolút kedvencem. Vagy a tükrös szobából emlékszem a pasi borostájának szúró érzésére a bőrömön. (Azt sem tudom hogy ezt az érzést miért szeretem, de valahogy mindig is izgatott. Lehet hogy köze van ahhoz amit mondtál, amikor borostásak vagytok otthon hagyjátok a jófiú éneteket. Helyes! Szeretem ha valaki stílusosan mocskos.)

Ó, belőled viszont minden megvan. Imádtam az öleléseket, a bújós csókolózásokat, ahogy simogattál. És nagyon-nagyon izgató a szex utáni illatod. Annyira szeretek mélyen beleszagolni a nyakadba miután egy másik nővel voltál. Különleges, semmihez nem hasonlítható, és egy pillanat alatt ható afrodiziákum. Még rajtad vannak a nyomai, de már az enyém vagy újra.

Nem, ebből tényleg soha nem elég. Éppen attól jó hogy mindenkivel más, miközben összességében mégis mindig ugyanaz marad. Az összes szereplő és a forgatókönyv változik, egyetlen állandó van benne, az általuk nyújtott élmény veled együtt megélt tökéletessége. Igen, tudom hogy szeretsz nézni, és szereted hallani a hangom közben, mint ahogy ez engem is izgat. Aki ezt még soha nem próbálta szerintem el sem tudja képzelni hogy mit hagy ki.

Bébi, a hegyre való kirándulást külön köszönöm. Az a kis idő egészen különleges helyre kerül az emlékeim között. Persze, gyönyörű a panoráma, ezt sem tudom megunni soha. De ami miatt felejthetetlen marad az az hogy ennyire figyelsz rám, hogy fontos neked hogy olyat adj amitől többek leszünk. Imádok így együtt lenni hogy nem csinálunk semmit, és mégis annyi minden történik közben. Nem hangosan vagy látványosan, hanem csendben belül, ott ahol csak azok a dolgok történnek amik igazán számítanak.

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr705221098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.04.13. 20:40:21

Örülök a sikerednek!
Holnap bővebben írok!

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.04.14. 14:04:00

Igen emlékszem... ha a lányok is gerjednének egymásra..És lőn! Megélted, igazad lett. Valóban jobb, szebb így. :-)
Igaz nem nekem mondtad én csak olvastam és csak olvasom a blogod. Mégis olyan mintha nekem is írnád mint távoli olvasónak. Pszt. olvasok

egy szőke csaj 2013.04.14. 20:20:23

@gallusz: Na, a férfi ego! Ha-ha! Lehet hogy én értelmezem rosszul, de szerintem AA kb. annyira írja neked ezeket mint akár pl. nekem. Azaz semennyire.
Bocs, ezzel nem megbántani akarlak csak én tényleg úgy látom, hogy ezek a levelek, leírások tele vannak titkokkal. Amikbe persze tök jó belepillantani, megkapni az illúziót, hogy valamennyire mi is részesei vagyunk, én sem olvasnám ha nem így lenne és ez nem tetszene. De éppen a titokzatosságtól, amit ők egészen biztosan értenek, nekünk meg nyilvánvalóan semmi közünk hozzá, és az intimitástól annyira személyesek, hogy szerintem egyetlen ember van itt aki feljogosítva érezheti magát arra hogy úgy érezze neki szól, ez nem pedig nem más mint a férfi, akinek AA a szeretője.
Nem vagyunk mi mások drágám csupán nyálcsorgató kukkolók. :)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.04.15. 07:04:39

@egy szőke csaj:
Igaz Igaz!
Maradok csendes olvasó (kukkoló). Köszönöm az intést drága szőke csajszi!
Csók :-*

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.04.15. 08:11:37

@egy szőke csaj: @gallusz: Azért nehogy szétszedjétek itt egymást.
Illetve, khmmm..., hazudnék ha azt mondanám hogy nincs ennek olyan változata ami akár még tetszene is. :-)

Gallusz, te csak kommnetelj nyugodtan, engem nem zavar. Bár az igaz, hogy a levelek egyetlen embernek szólnak, és sokszor még én is úgy érzem hogy ahhoz képest hogy ez egy nyilvános blog nagyon személyesek, és egy kívülálló számára talán sokszor érthetetlenek is a részletek ismeretének hiányában. (ez persze nem baj, ha a mindenki felé kitárulkozás és magyarázkodás lenne a cél akkor egyértelműen nem ebben a stílusban fogalmaznék)
Az számomra is fura egy kicsit hogy te ennek ellenére személyesen is megszólítva érzed magad, de ha így hát így. Kicsit olyan ez mint a swinger - te voltál már, tudod miről beszélek. Néha ott is valósággá válik az illúzió pár röpke pillanatra, lehet olyan érzése az embernek hogy összetartozik egy idegennel. És akkor arra a néhány pillanatra ez valóban így is van.

A Pasi 2013.04.15. 10:51:47

@gallusz Hát, kedves Gallusz, amikor olvastam a kommented, akkor ua. éreztem mint amit Egy Szőke Csaj ír. Gyorsan akartam, írni, hogy "nem, nem olyan, nem neked készül és a határ pont ott van, ahol ezt még nem léped át", meg azt, hogy "kívülállóként sokkal élvezhetőbb, mintha beleéled magad - de soha nem neked szól". Ha már swinger volt a téma, akkor a gondolat-hasonlatomat is leírom: nekem olyan ez, mint amikor előttem térdel Anita kicsit széttett lábbal, az egyik kezével a punciját simogatja, a másikkal hátrahúzta a farkamon a bőrt és a szemembe nézve elkezdi letolni a torkába. Én pedig felnézek és látom a sóvárgó pasi tekinteteket, hogy ilyen nincs is. Pedig van és én élvezem, hogy néznek közben. És akkor elkezdem megdugni a száját...
Hallottam a leveleidről, így bár a gondolataim a fentiek, lehet, hogy neked épp azt a beleélést nyújtja a mi kis világunk.

A Pasi 2013.04.15. 10:52:59

Bébi, akivel utoljára beszélgettél, ő nem ért hozzád. Benne az játszódott le, hogy basszus, rossz párt választott korábban, inkább téged akarna de már nagyon késő van, nem tudna még egyszer elélvezni. Haha, láttam az arcán... ;)

Egyébként imádom a képen lévő harisnyát! Ilyet akarok szerdán.
süti beállítások módosítása