Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

sapiosexual

2013.11.09. 13:47 | AdélAnita | 2 komment

sapiosexual.jpg

Azt hittem, hogy nektek pasiknak is van erre egy különleges hatodik érzéketek. Bááááár...., az is lehet, hogy mi nők nem küldünk annyira egyértelmű jeleket felétek, mint ti szoktatok felénk.

Mondjuk az is vicces, hogy azt sem tudom megmondani, hogy én miként kommunikálom kifelé amikor tetszik valaki. Azt már észrevettem, hogy ha olyan a nexus, hogy ezt lehetővé teszi, akkor szeretem beszélgetés közben időnként megérinteni a másikat. Hogy mi történik abban az esetben amikor (még) ez nem lehetséges..., azt is elképzelhetőnek tartom, hogy te ezt jobban meg tudnád mondani. Bár éppen az jutott eszembe, hogy pont mostanában mondtam neked, hogy olyan kevés nőt tartasz szépnek, miközben ha belegondolok én sem szoktam elalélni a pasiktól.

Miért más egy swinger klubban?

Mert ott nem érdekel, hogy mi lesz a szex után. (merthogy nem lesz semmi, és ez már az elején is egyértelmű) És még ennek ellenére is válogatok, még ott is. Persze a szempontok nyilvánvalóan mások, mint egyébként.

Talán a mostani (az utolsó fiú) volt az első klubban, aki első ránézésre akár tetszett is. Ha nem dugtam volna vele, és úgy kérdezel meg, azt mondtam volna, hogy jó pasi lesz kb. 10 év múlva. Így viszont azt mondom, hogy addig a néhány másodpercig amíg csak a felszín érdekes, lehet vonzó, 8-10 év múlva akár nagyon is. De ahhoz, hogy abban az értelemben legyen jó ahogy ezt én értem nagyon sokat kellene változnia. Meg kellene tanulnia irányítani, tudni, hogy mit akar, és tisztában lenni vele, hogy azt hogyan kaphatja meg. És tudnia kellene játszani. Egyébként ez utóbbi menni fog neki ha gyakorolja, és majd meri elengedni magát. Csókolózás közben sikerült.

Klubbon kívül viszont engem nem lehet ilyen "olcsón megvenni", itt már nem elég a tetszetős külső. De te ezt pontosan tudod, és szerintem éppen ez az egyik olyan dolog amit szeretsz bennem. Mint ahogy én is imádom, hogy nálad a szépség elengedhetetlen, de önmagában édes kevés lenne.

Semleges közeg kell ahhoz, hogy meg tudjam mutatni neked a női reakciókat. Egy étterem, vagy egy bár, kávézó, ilyesmi. És az sem mindegy, hogy csak vizuális inger van, vagy létrejön valamiféle kontakt.

A pincérlány akiről meséltem (tudom, nem emlékszel rá...) Amikor először odajött már akkor is láttam rajta. Teljesen feléd fordult, az egész testével, miközben felvette a rendelést, és amíg várakozott enyhén szétnyitotta az ajkait. És a végén, mikor megdícsérted a manikűrjét, jaj, olyan kedvesen bájos volt ahogy zavarba jött, és azonnal rám nézett, pontosan azzal a "te jó ég, észrevette vajon, hogy a pasiját fixírozom?" pillantással. Hihi! Igen, észre, már vagy 1.5 órája, és tetszik.

Jut eszembe! Van egy ilyen képem rólad amin meg tudom mutatni. Tőled kaptam még valamikor az első virtuális beszélgetéseink egyikén. Most már teljesen világos, hogy te ott sem látod, pedig tökéletesen elkapott pillanat. Azt persze nem tudom, hogy mivel vetted le a lábáról. Nem tudom, hogy tetszettél e neki már csupán a külsőddel is, vagy kellett hozzá, hogy végighallgassa amit ott akkor mondtál, egyébként elég közel ül hozzád ahhoz, hogy akár az illatodat is érezhette... Mindegy is, ezt már soha nem fogjuk megtudni, de az biztos, hogy ott akkor abban a pillantaban már megvolt. Ott van köztetek a láthatatlan híd amit ő épít, te pedig észre sem veszed. :-)

Címkék: szex férfiak nők sapiosexual

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr795621262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Pasi 2013.11.09. 16:15:33

uh, a pincerlany szetnyitott ajkakkal. Sajnos - tényleg - nem emlékszem rá. Kár. A képet küld vissza mert nem tudom most miről beszélsz. Meg pár helyen nem értem a szoveget.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.11.09. 16:40:21

@A Pasi:
Kép ment, magyarázat mellékelve. :-) (fb)

Melyik részt nem érted a szövegben?
Ott voltál bébi! :-) A saját szemeddel láttad amiről beszélek...
süti beállítások módosítása