Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Párizs megér egy misét

2013.11.02. 15:58 | AdélAnita | 11 komment

 

- "Kérsz gombát?

-Igen, szeretem.

-Bocs, most látom, hogy ez nem is gomba, hanem karfiol.

-Nem baj, azt is szeretem.

-OK, én is. A karfiol jó, csak nem akkor, amikor az ember gombára számít."

Ennyi, ilyen egyszerű, pontosan ez történt hajnalban. Csak éppen az a rész maradt el, hogy menet közben egyeztessük a menüt. De ez egy olyan hiba, ami egyben új lehetőség. Tanulság: egyértelmű kommunikáció = kevesebb sérülés.

 

Imádlak ezért az éjszakáért bébi!

Olyan élményket kaptam most..., ohhhh..., fantasztikus, hogy mennyi érzés tud hirtelen, mintegy varázsütésre egyetlen ponttá összeállni, izzani és robbanni mindig másként.

Olyan sokszor néztelek már miközben egy másik nővel vagy éppen. De ez most valahogy más volt. Nem tudom, talán azért, mert untam a pasit és akkor már egyáltalán nem kötötte le a figyelmemet. Hallottam magam mellett a nő hangját, becsuktam a szemem és pontosan tudtam, hogy mit érez. És közben önző módon arra gondoltam, hogy tessék, élvezd csak amíg kedve van játszani veled, mert ha ennek vége, te visszakapod az unalmas pasidat, én meg az enyémet, aki fantasztikus. Úgy helyezkedtem, hogy lássalak mindkettőtöket. Akartam, hogy beégjen a kép ahogy élvez téged. Gyönyörű volt, ahogy ott vonaglott alattad, ahogy a teste ívben megfeszült, majd összehúzodott miközben építette fel magában az orgazmust. És amikor rád néztem, te pedig a szemembe néztél miközben dugtad, láttam, hogy tudod mire gondolok, és láttam, hogy imádsz érte. Mikor átnyúltál és megsimogattad a kezem örökre tökéletessé vált a pillanat.

 

Á.-t szerettem. Basszus, hónapokig fog még masztizás közben beugrani az a kép, amikor lovaglóülésben ültem rajta, csókolóztunk, és a pasija engem ujjazott miközben őt dugta. Hihetetlen érzés volt, hogy éppen egy nő élvez el alattam. A hajába markoltam és az arcát néztem, mikor lehúzta a fejem és megcsókoltam az annyira természetes volt, és olyan egyértelmű. Finom és puha, ugyanakkor határozott, pont annyit adott amennyit elvett, mintha valami egészen furcsa módon, belül, szavak nélkül kommunikáltunk volna egymással.

142.jpg

 

A legszebb emlék pedig tőled van. Miután ők lementek és kettesben maradtunk, szenzációs az a tükör a plafonon. Nem is gondoltam eddig, hogy ennyire jól nézünk ki együtt szex közben. Azt a képet kitenném itthon, ha lehetne. Ahogy alattad fekszem, a farkad a számban, egyre jobban kívánlak, a lábaim széttárva, akarom, hogy megdugj. Az az érzés mikor végre belém hatoltál, uhhh..., millió apró szikra pattogott bennem egyszerre. Azt a csókolózást pedig imádtam utána. Szerelmes, becéző, simogtó, ölelő, lágy, adni akaró. Ezekben a pillanatokban szoktam úgy érezni, hogy senki nincs kettőnkön kívül. Ilyenkor annyira közel engedsz, és olyan sokat megmutatsz magadból. Szeretem, hogy vannak ilyen érzéseink is, és ezeket olykor meg is tudjuk osztani egymással.

Párizson még mindig mosolygok. Ez annyira extrém, és annyira perverz. Csak neked juthat ilyen eszedbe. :-) Viszont pontosan az a sztori lenne, amire azt szoktam mondani, hogy nyugodtan el lehet mesélni szinte bárkinek, mert úgysem hiszik el. Beszélgetés: Te hol jártál legutóbb? Párizsban. Tényleg??? Az szuper lehetett, már olyan régen el akarok jutni oda. Mesélj! Kivel voltál? Mit láttál? Ó, hát a szeretőmmel, megnéztünk egy ottani swinger klubot. (hihi!!!)

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY:

ladislaw,

akart neked írni tegnap éjjel, helyszíni közvetítés (?) igazából nem tudom mit. A klub előtt a parkolóban előkapta  a telefonját, hogy akkor ő most megnyugtatja az "aggódó" olvasókat. :-) De azután a technika ördöge sajnos keresztbe húzta a számításait. Ettől függetlenül majd, remélem, később elmodja amit szeretett volna.

 

 

 

Címkék: párizs swinger lányos dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr985611512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladislaw 2013.11.05. 15:53:36

Örömmel olvastam a soraid,ezek szerint csak férfias férfiből van a te szeretőd,megúszta a vendettát ;-)
Párizsban jártam 2009-ben,vicces,hogy pont október közepétől töltöttem kint 1 hónapot...

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.11.05. 21:19:38

@ladislaw:
Nem férfias férfiből van, hanem FÉRFIből, így, csupa nagy betűvel, 100%-ban.

Én még nem voltam Párizsban, valamiért soha nem vonzott. De vele elmennék.
A francba, most, hogy ezt leírtam jöttem rá, hogy vele tényleg elmennék.

mrsmiss75 2013.11.06. 11:22:59

Ilyen tényleg van? Valaki csípjen meg! Egy nő akit soha nem vonzott Párizs. Mi van?!
A tökéletes szerető, akit nem lehet megvásárolni, aki mindent ad, de csak annak, akinek adni akar.
Baszki! Jöjjön már valaki és mondja, hogy ez csak átverés, hogy ilyen nincs, hogy a blogot egy pasi írja és élvezi,ahogy a többi hím csorgatja a nyálát! Vagy jöjjön a másik oldal, elégedett vigyorral a képén és mondja, hogy de igen, a nő létezik, nagyon is, és az enyém!

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.11.06. 11:44:38

@mrsmiss75:
hihi! Egy pasi mi??? Hááát...., nem. Persze, ezt most vagy elhiszed bemondásra, vagy nem. :-)

Egyéb iránt szerintem túlmisztifikálsz. Közel sem vagyok tökéletes, nagyon sok hibám van, és az is előfordul, hogy elszúrok dolgokat.
Kaptam is már erre "ígértet" ("fenyegetést" :-) ),hogy elárul nektek, és megfoszt a tökéletesség illúziójától, ha nem leszek jó kislány.

mrsmiss75 2013.11.06. 11:53:16

@AdélAnita: Ne viccelj, persze, hogy elhiszem, már csak kínomban mondtam. Ebben a kifinomult stílusban egy férfi soha nem tudna írni erről a témáról.
A hibáid meg, jaj, gondolom milyen rengeteg lehet. Kíváncsi lennék arra a felsorolásra. :D

egy szőke csaj 2013.11.06. 12:53:11

Látom éppen fogadó óra van. :-) Csatlakozhatok?
Nagyon szőkenős lesz a kérdés, mert senki nem jegyezte meg, tehát gondolom rajtam kívül mindenki érti. Mi a fene ez a gombás karfiol sztori az elején? És hogy jön ide? Már többször elolvastam, még vissza is lapoztam, hogy hátha korábbról kiderül, de semmi. Vagy most tényleg én vagyok ennyire lüke, hogy nem esik le ami nyilvánvaló? Help! Please!

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.11.06. 12:59:49

@egy szőke csaj:
:-D
Megnyugodhatsz, a posztnak azt a részét senki sem érti rajta és rajtam kívül. Legalábbis nagyon meglepődnék...

egy szőke csaj 2013.11.06. 13:06:50

@AdélAnita: Aha! Világos, "macskáspóló kategória".
:-)

A Pasi 2013.11.20. 15:12:58

@egy szőke csaj: pedig egyszerű. A leírás szerint megtörtént tanpéldája annak, hogy amikor nagyon vágysz valamire, akkor minden egyéb csak második. Pedig ha nem arra vágynál, amire, akkor minden egyéb is pont olyan jó lenne.

egy szőke csaj 2013.11.20. 19:50:09

@A Pasi: Rendben, eddig sem értettem, most meg pláne. :D De azért köszönöm a magyarázatot.
Kezd körvonalazódni egyébként, hogy történt akkor köztetek valami olyasmi, amiben az egyikőtök mást várt, mint amit a másik adott.
süti beállítások módosítása