Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

kezdődik

2014.03.02. 21:01 | AdélAnita | Szólj hozzá!

Igen, kezdek jól lenni.

Kicsit furcsa, hogy nem jött azonnal, nem terített le és nem ragadott magával mint az előző. Talán azért, mert most nagyon a padlóról kellett felállni, mert nagyon sokat vártam rá - tudom, szerinted nem, és igen türelmetlen vagyok, nekem sok volt. És lehet, hogy benne van az is, hogy még mindig nem engedtem el teljesen a másikat.

Ma már volt éneklés a fürdőszobában, nevetgélés - egyedül, csak úgy, mert jött és jó volt. A pocimban oldódó pezsgőtabletta érzés egyelőre várat magára.

 

És milyen érdekes, hogy tényleg mindig egyszerre történik minden.

Olyan régen várom már, hogy egyszer újra megkérj, hogy menjek veled. Vicces, hogy az előző munkát is úgy kezdtem, hogy éppen hazajöttem egy ilyen veled töltött néhány nap után. Jó ómen. :-)

Hiányzik már az együtt töltött idő, régen ébredtem az illatoddal a hajamban úgy, hogy közben még mindig mellettem vagy. És olyan nagyon régen ünnepeltük a viszontlátás örömét a kocsiban dugással, akarom ezt is.

 

Egy fura, kábult álomból ébredek. Hagyom, hogy lassan járjon át az érzés, egy kicsit még fáj, egy kicsit még visszahúz, de már érzem az új tavaszt és már vágyom rá, hogy újra virágba boruljon minden bennem is.

Címkék: tavasz ébredés új kezdet

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr775840197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása