Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

közelebb

2014.03.17. 08:07 | AdélAnita | 3 komment

"Ketten kellünk hozzá. Mindig. Ahhoz, hogy élni kezdjen egy gondolat, egy történet, egy érzés. Én csak elkezdhetem."

(Krúdy Gyula)

 

 

Csalódott dacos düh, a "már megint én, már megint engem" érzés. Igazad van, nem hagytam, hogy végigmond, nem kérdeztem, hogy miért mert nem érdekelt. Nem akartam magyarázatot, elfáradtam és csak az üresség maradt.

Messzire löktelek, de néhány nap múlva utánam nyúltál. Próbáltad, de nem engedtelek. Távolság kell, menj olyan messze ahhonan már nem tudsz fájdalmat okozni.

És keresel újra, kérdezel, én pedig tudom, hogy ütni fognak a szavak mégis kimondom. Dühös vagy és nem hagyod abba, löksz rajtam egyet és én bántalak. Nem engedsz, és én sem engedek, fájjon hát, de fájjon igazán, nem csak a felszínt karcolgatva hanem mélyen legbelül. Ha menni akarsz menj, vissza se nézz mert én sem fogok, ne lásd ahogy belehalok mert én sem akarlak így látni.

Reggel gyönyörűen süt a nap és hosszú idő után először újra hiányzol.

Kattog az agyam, arra gondolok, hogy a tegnap este tényleg megtörtént, vagy csak álmodtam? Tényleg azt mondtam amit, és te tényleg kimondtad azt a szót? Nem lehet, hogy így, és nem lehet hogy egyáltalán. Minden olyan gyors, és nincs időnk meg türelmünk várni. Ami elromlik kidobjuk, amit megununk lecseréljük, pillanatnyi élvezeteket hajszolunk és közben észre sem vesszük, hogy van olyan ami több ennél, ami tényleg igazi, ami számít.

Megírom az üzenetet, pontosan azt amit érzek és gondolok. Nem tudom, hogy vajon nem késtem e el vele, vagy érdekel e még, számít e még. És egyszer csak felvillan a kis boríték mellett a jelzés a neveddel. És kiderül, hogy ebben a talmi, instant világban a kapcsolatunk valódi. Ketten kellünk ahhoz, hogy működjön, de ketten is vagyunk hozzá.

 

Címkék: fájdalom düh instant csalódás szeretés

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr245864325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.03.23. 16:40:01

Szia!
Tegnap író-olvasó találkozón voltam és eszembe jutottál. Írhatnám azt is, hogy jutottatok, de ez nem igaz. Csak most amikor írok jutott eszembe a szeretőd is olvassa. Így őt is üdvözlöm.
Hosszú idő után a tegnapi/mai élmény miatt olvastam bele a blogodba. Sajnálattal látom, gondok, rossz gondolatok sorakoznak a soraidban.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2014.03.23. 17:11:48

@gallusz:
Én itt már nem látom a rossz gondolatokat, éppen ellenkezőleg...
A változás pedig természetes és szükségszerű.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.03.23. 17:30:06

Így van! A változás mindig jelen van.
Legyen szép napod!
süti beállítások módosítása