Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

A pasi ír

2012.12.04. 17:45 | A Pasi | 1 komment

Ígértem, hát megírom. A szvinger klubbot akartad, de annyi minden más is van és annyi történet van azóta is, hogy igazán nehéz ragaszkodnom ahhoz. Bár az igaz, hogy szvinger klubba járni alapvetően nem mindennapi dolog, az pedig, hogy mi ezt háromszor egymást követő napokon tettük pedig akár ki si üthetné a biztosítékot.

És akkor csak arra a két másik párra kell gondolnom, akik szintén mind a három nap ott voltak. Akik közül nekem egyik sem jött be annyira, hogy másodszor is a közelükbe akarjak férkőzni, neked meg az olasz faszi igen. Milyen furcsa, hogy mi férfiak nem tudjuk eltalálni mi is kell a nőnek. Én persze már ismerlek annyira, hogy tudjam, imádod, amikor a pasi belemar a hajadba és rányomj a fejed a farkára és itt hallom a fülemben a nyögésed ahogy ráeszmélsz, mennyire ez vagy te és mennyire ez kell neked. Ez, amikor végre elkezded nagyon kívánni az egészet, amikor olyan nagyon nedves lesz a puncid. És mindez csak azért, mert valaki elkezdett irányítani. És persze amikor mindketten tudjuk, hogy az lesz a vége, hogy nagyon keményen meg fognak dugni. Imádom ilyenkor a szemeid. Tisztán olvasni bennük, hogy vagy ilyen állatiasan vagy inkább sehogy.

Azt mondtad, hogy az arcokra nem emlékszel és képzeld, ha velem szembe jönne bárki, akit ott melletted megdugtam biztosan nem ismerném meg. Milyen furcsa, próbálok visszaemlékezni, hogy milyen volt a nők arca, de a nem megy. Hiába volt a farkam a szájukban, hiába néztem őket kéjesen, ahogy a nyelvükkel játszanak a makkomon, hiába fogtam meg a fejét a kislánynak az első közös alkalommal és nyomtam le a torkáig, egyszerűen homályba vesznek a vonásaik. A puncijukra és a mellükre emlékszem - naaa, a pasi, mi? - meg arra, ha jó volt velük és mozdulatokra, az illatokra és ízekre is talán, de te vagy az egyetlen akinek kristálytiszta a sziluettje, a mozdulatai, a hangja és a szeme szikrázása.

Nyilván, van sok emlék, amit felidézni izgató, de mind közül az egyik legjobb, amikor azt mondtad, hogy beleremegsz, amikor hallod, amit más nővel csinálok melletted. Csak pár centire, vagy talán még közelebb hallod a nőt és érzed, hogy mennyire élvezi. Azt is hozzátetted, hogy elképesztő ahogy más nők is ugyan azt élik át amikor hozzájuk nyúlok (bár ezt eddig nem kérdeztük meg tőlük, talán te jobban tudod). Szerintem pedig ez nem más, mint a szex élvezete és az a természetes önzőség, hogy elveszem magamnak azt a látványt, hangot, érzést, amit egy nő alakít miközben szinte követeli, hogy folytassam. Pont ezért nem értem, amikor arról beszélsz, hogy van akivel nem jó dugni.

Ott volt az a házaspár, ahol a pasit majdnem lerúgtad magadról, a nő pedig bekerült a kedvenceim közé. Nem azért, mert agyeldobósan őrült és technikás volt, hanem mert annyira élvezte amit csinálok vele. Ott térdelt széttett lábbal, nekem háttal és én már szinte az egész kezemet bevarázsoltam a puncijába, erőteljesen simogattam a hüvelye belső falát, a másik kezemmel a te fejedet tartottam a farkamon amikor elkezdett spriccelni és azt nyögte, hogy hagyjam abban, mert túl jó ahhoz, hogy ne akarja ezt a közeljövőben. Na, ez pont az egyik beégett képem.  Dugni nem volt olyan jó, de amikor megkérdezett téged, hogy engem leszophat-e majd bekapta, na az megint egy klasszis élmény volt. És az a kép is itt van mikor a férje hátulról próbálkozott nálad, a farkam a szádban, közben meg a nő punciját markoltam. Most is beleborzongok, de úgy, hogy tudom, neked pont ezt a pasi verte ki a bénázásával a biztosítékot. De komolyan, mitől béna valaki?

Akarok még sok ilyet! Azt írtad valamelyik nap, hogy most jutottál el oda, hogy ketten dugjunk meg. Tudod, hogy már hónapok óta készülök rá. Meglesz. Össze fogsz omlani az élménytől! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr354947680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2012.12.04. 20:57:24

Mitől lesz valaki béna... (mármint nekem). Hát éppen ettől amit leírtál. Éppen attól, hogy teljesen más mint te, vagy akár az olasz pasi.
Te elveszed amit akarsz, használsz amikor úgy tartja kedved, durva vagy amikor felbosszantalak. Ugyanakkor folyamatosan figyelsz rám, érted a legapróbb rezdüléseimet is, olvasol a szemem fényéből, és múlt szombat óta tudom hogy a bújós énedet is imádom. :-)
Szeretem a közös emlékeinket. Rengeteg ilyen élményünk lesz még együtt bébi.
És megígérem hogy jó leszek, amennyire csak tőlem telik... :-)
süti beállítások módosítása