Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

happy Halloween

2013.10.18. 20:36 | AdélAnita | 3 komment

boszi3.jpg

 

Kedves ...,

engedje meg, hogy figyelmébe ajánljak egy személyre szabott, kifejezetten az Ön igényeire kidolgozott exkluzív ünnepi csomagot.

2 nap / 1 éjszaka Nem túl rövid, de nem is hosszú, éppen ideális.

Találkozás péntek délután, én elképesztően szexi vagyok, és meghalok azért, hogy megkaphassam Önt, de kivételesen visszafogott leszek (igen, ki fogom bírni...). A cél a tökéletes éjszaka a kedvenc klubunkban, és a teljes rendelkezésemre álló időt, míg oda eljutunk arra fogom fordítani, hogy Önt annyira felhúzzam mint talán még soha. Hozzám érhet, és én is meg fogom Ön érinteni, a kezemmel, a számmal, a nyelvemmel, az egész testemmel. De nem fogunk dugni, és egyikünk sem fog elélvezni, semmilyen formában.

Az éjszaka pedig tökéletes lesz. (Szeretném emlékezteteni, hogy ne igyon almalevet, mert az nem jó. :-) ) A legutóbbi alkalommal Ön igen nagyvonalúan átengedte nekem a választás lehetőségét a játszótársak tekintetében. Szeretném ezt viszonozni, és mivel ez egy exkluzív ajánlat semmiféle ellenállás nem lesz. Imádom amikor irányít, amikor olyan módon birtokol amitől teljesen elvesztem a fejem. Kívánhat aznap éjjel tőlem, én leszek az édes kis boszorkány, aki ezen az éjjelen kívánságokat teljesít, az Ön kívánságait. 

Klubozás után pedig együtt alvás. Igen, az a fajta ami bátorságot, és kockázatvállalást kíván Öntől, amelyek bevállalásáért külön szeretem. Viszont az ébredés utáni dugásról nem mondok le, akkora önuralmam nincs...

Szombat este pedig, amikor véget ér a boszorkányos varázslat felnyalábolom az emlékeket, az élményeket, majd egy utolsó szoros ölelés után vissza adom Önt a világnak. (de nem örökre, csak egy kis időre)

 

Üdvözlettel: ... Anita, szerető

 

 

 

Címkék: szex halloween vágy swinger boszorkány

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr225584886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladislaw 2013.10.21. 20:46:30

Tisztelt Uram!
Bizonyára már volt alkalma végig olvasni eme sorokat.
Kérem ez a hölgy nem viccel, erről biztosíthatom,hiszen a nyílt,már-már szemérmetlenül őszinte sorok önmagukért beszélnek.
Jómagam,és férfitársaim nevében felszólítom,hogy a szíves invitálásnak tegyen eleget!
Maradok tisztelettel, Ladislaw.
U.I.: Vazze,ha nem mész el,akkor soha a büdös életben nem bocsátod meg magadnak...meg mi sem fogjuk megbocsátani :-P

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.10.22. 11:27:05

@ladislaw:
Na, hiba elhárítva, most már itt is tudok válaszolni, Don Corleone. :-)

ladislaw 2013.10.25. 12:24:58

Ennek örülök, remélem összejön ez az extrémen szexi, érzéki randi ;-)
süti beállítások módosítása