Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

vágyak

2012.10.16. 18:48 | AdélAnita | 1 komment

2012.10.07

Tudod mi volt a legjobb a csütörtök estében a szexen kívül? Két dolog. Az egyik mikor magadhoz szorítottál. A másik az utolsó negyed óra, amikor a munkáról meséltél. Nagyon szeretem azt hogy annyira tudsz lelkesedni olyankor mint egy kisgyerek karácsonykor. (na jó, mint én karácsonykor :-D ) És annyira jó volt érezni hogy ezt megint nekem akarod elmondani.



"Azért kellett nekünk találkozni hogy kielégítsük egymás vágyait."

Azt akarom hogy megőrülj azért hogy hozzám érhess. Azt akarom hogy az első parkolóban megdugj a kocsiban, mert egy percig sem bírod türtőztetni magad, azt akarom hogy kielégíts vezetés közben, mert imádod nézni ahogy élvezem amit velem csinálsz. És akarok vezetés közben dugni, mert amióta azt mondtad hogy csak autópályán nem lehet azóta folyamatosan egy mellékútra vágyom. És akarom a kapualjat, mert az annyira izgató, hogy már a gondolattól is nedves leszek. És akarom a lépcsőházat is még mindig. És akarom hogy közben úgy csókolj hogy érezzem hogy imádsz, hogy megveszel értem, hogy annyira kívánsz mint még soha senkit.



"Egy elegáns üzletasszony, egy iszonyatosan szexi decens úrinő, vagy egy luxusprosti."

Bármelyik lehetek, és vagyok is mindhárom egyszerre.

Az elegáns üzletasszony vagyok amikor a munkáról beszélünk, amikor érdeklődve hallgatlak, és nem csak úgy csinálok, hanem tényleg érdekel amit mondasz. Vagy amikor végigsétálok a házon és közben azt figyelem hogy mit hagynék meg, és mit vennék ki, vagy tennék másik helyre.

Az úrinő, amikor bemegyünk valahová, és pontosan tudom mert belém nevelték, hogy kivesszük a csészéből a kanalat mielőtt beleiszunk, és mindig mindenhol udvariasak vagyunk a személyzettel.

A luxusprosti amikor azt a fényt látom a szemedben amitől egy pillanat alatt törlődik minden más. Amikor már nem tudok semmi másra gondolni csak a vágy van. Amikor hagyom és élvezem hogy használod a testem. Amikor annyira izgat az hogy belemarkolsz a hajamba mintha ez valami varászszer lenne aminek a hatása alól nem is akarok szabadulni.



A vágy a legősibb és legerősebb ösztön ami bennünk lakik. A vágy az amitől nem tudunk szabadulni akkor sem ha akarunk mert mindig visszatér még erősebben, még elsöprőbben. A vágy az amit csak kielégíteni lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr174852683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.03.16. 21:04:41

"Egy elegáns üzletasszony, egy iszonyatosan szexi decens úrinő, vagy egy luxusprosti."

Bármelyik lehetek, és vagyok is mindhárom egyszerre.

Ámen! :-)
süti beállítások módosítása