Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

merry little Christmas

2013.12.10. 13:55 | AdélAnita | Szólj hozzá!

Emlékszel, mondtam neked régebben, hogy többek között azt szeretem benned, hogy olvasol bennem? A fejembe látsz, kitalálod a gondolataimat, a legtitkosabb, legmerészebb, legsötétebb, legédesebb álmaimat váltod valóra. Volt egy időszakunk amikor ez egy kicsit megkopott. Nem, nem róvom fel utólag sem, mint ahogy akkor sem tettem. Értettem az okát, elfogadtam, de attól még hiányzott, mert én meg ezt szoktam meg, és imádom, hogy most újra van. "Odafigyelőbb." Szeretem. :-)

Milyen "vicces", hogy a legtöbb ember naptárhoz köti az ünnepeket. Akkor kell örülni, boldognak lenni, szeretni, odafigyelni, amikor piros számok jelzik. Ehhh....

A pasi is azt mondta nekem a tt.-ban, hogy szerinte a szeretőség egyik sötét pontja az ünnepek hiánya. Hm??? Mondtam neki, hogy az ünnep egy érzés, nem egy mások által meghatározott időpont, és nekem éppen most, azon az estén volt meg a tökéletes karácsonyi pillanatom, és láttam rajta, hogy nem érti. De nem baj, mert nem is kell értenie, senkinek nem kell értenie kettőnkön kívül. Mert a pillanat is csak kettőnké volt, amikor rám néztél és azt mondtad szeretnél venni nekem egy könyvet, amikor láttuk együtt a karácsonyi fényeket, és csak te tudtad, hogy nekem ez mekkora ajándék, vagy amikor az étteremben az asztal fölött megfogtad a kezem, és a klub előtt a parkolóban amikor átöleltél és azt mondtad neked is jó volt, mert szeretsz együtt lenni velem.

A következő klub éjszaka a tiéd bébi. Nem ezek miatt a dolgok miatt, nem cserébe, vagy viszonzásként, egyszerűen azért mert szeretném, és mert rájöttem, hogy módomban áll megadni neked, csupán egy gátat kell átlépnem hozzá magamban. Az pedig menni fog, mert akarom.

Címkék: ünnep karácsony ajándék

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr645684489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása