Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

havazik

2013.11.27. 16:58 | AdélAnita | Szólj hozzá!

black_stockings.jpg

 

Arra ébredtem, hogy esik. Nem tudom hogy éreztem meg álmomban, de mikor kezdtem magamhoz térni már egészen biztosan tudtam. Átmentem a konyhába inni egy pohár vizet, kinéztem az ablakon, és igen (!!!), fehérek voltak a háztetők, és hatalmas pelyhekben csendesen hullott a hó. Azt sem tudom, hogy miért vártam az idén ennyire, de olyan boldog lettem ettől a látványtól, hogy egyből felébredtem.

Még mindig tart az érzelmes hangulatom. Karácsonyi varázslat...

Egyszer arra gondolok, hogy mennyire szeretnélek megcsókolni egy ilyen havas reggelen, két perc összesimulás, amikor nincs senki és semmi más rajtunk kívül. A nyelved puhán játszana az enyémmel, a kezed felcsúszna a ruha alatt a combomon a harisnya csipkéjéig, egyetlen simogatás, és már el is engednénk egymást, mindenki menne a dolgára, de egész nap lenne mire visszaemlékezni vágyakozva, sejtelmes mosollyal.

A következő percben pedig a legelképesztőbb, legvadabb képeket dobálja az agyam.

Látom magunkat dugni mindenféle helyen és pózban, kettesben, hármasban, négyesben.

A combjaim a csípődre fonódva, egy asztalon ülök, és szemből hatolsz belém.

Négykézlábra ereszkedve kínálom fel magam egy idegen pasinak, közben a farkad a számban.

Egy lánnyal csókolózom, és te éppen élvezésig simogatsz.

Ezt mind akarom! Szeretnék egy kis időt kettesben. Az önző énemnek szüksége van erre, hogy egy kicsit ne kelljen osztozkodnom, hogy egy kicsit azt érezzem, hogy azon az éjszakán én vagyok a világod közepe. 1 - 1.5 óra ami csak kettőnkről szól. És utána vad, mocskos, agyeldobós szexet akarok vadidegenekkel, akikről semmit nem tudunk. Hajnalban úgy akarlak megcsókolni és boldog karácsonyt kívánni, hogy azt érzem, hogy semmi nem hiányzik, mert a Mikulás mindkettőnknek pontosan azt az ajándékot hozta amire vágytunk.

 

 

Címkék: szex ajándék havazás Mikulás

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr165661148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása