Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

csodák pedig vannak

2013.11.20. 11:26 | AdélAnita | 6 komment

"A hitünk a csodáink játszótere."

 

Nem emlékszem mikor volt, de azt tudom, hogy nagyon-nagyon sokáig vártam rá. Tulajdonképpen nem tudtam mire várok, de éreztem, hogy hiányzik. Nekem senki nem mutatta meg, senki nem tanított arra, hogy hinni tudjak benne, és senki nem mondta, hogy ha meg akarom találni nem kell a világ végéig, vagy még azon is túl menni érte, egyszerűen csak befelé kell figyelni egy kicsit, és hagyni, hogy megtörténjen. Senki nem tanított repülni, magam fedeztem fel a szárnyaimat, egyedül jöttem rá mire valók, és egyedül kezdtem használni őket.

Könnyebb lett volna másként? Nem tudom. Az biztos, hogy nem lennék ugyanaz aki most vagyok. Jobb volnék, vagy csak más? Tudnék bízni, hinni, kötődni, szeretni (szeretni úgy, hogy az a másiknak jó legyen)? Talán képes leszek rá így is, majd egyszer, valamikor, amikor majd merem hinni, hogy ezzel nem sebzem halálra magam.

Annyira közel engedtél tegnap éjjel. Kinyitottad a hetedik szoba ajtaját és hagytad, hogy átlépjem a küszöböt, megmutattad azt a részt, ahol a mesék élnek benned. És én csak sötét, fájó emlékeket adtam a csillogó csodáidért cserébe. Dolgoznom kell még a saját hetedik szobámon, be kell engednem némi fényt, hogy megvilágítsa a legsötétebb sarkot is. Hinnem kell(ene) abban, hogy nálam is lehet néhol elszórva egy kis csillagpor.

Ne mondd, hogy csupán ennyi amit nekik adhatsz, mert ez a legtöbb. Egy iránytű ami mindig megmutatja a hazavezető utat, legyenek bárhol, bármennyire elveszve, ez örökre megmarad. Tudni fogják, hogy ott van legbelül, és ez olyan biztonságot ad mint semmi más.

P.S.: Érdekes, a vámpírok létezését soha nem kérdőjeleztem meg. Tehát ha ma reggelre kiderült, hogy az vagy, majd csak figyelj, a szemem sem fog rebbenni. És ha lehet most kérem a harapást. Nem voltam még annyira jóban a saját testemmel mint az utóbbi 1 - 1,5 évben, most kellene megállítani az időt.

Címkék: remény titkok csodák csillagpor vámpírok

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr395645196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Pasi 2013.11.20. 15:10:33

Fáj, vöröses. Lesz ebből fekete is. Nem vagyok vámpír! Ha kiírod a tegnapi gondolataimat, akkor már én sem használhatom többet. Majd egyszer valaki azt meri mondani, hogy azok nem is az enyémek, mert ő már olvasta valahol. :)
Egyébként valóban sajnálom, hogy nem mindent és az egész világot adom nekik. Az egyetlen gondolatom velük kapcsolatban, hogy: bármit. Annyira jó lenne, ha az én csodáimban még sokáig játszanának.
Te meg gyere, csak ne törj össze semmit - bár akkor meg arra figyelsz és nem leszel felszabadult. Inkább majd megragasztjuk, csak élvezd!

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.11.20. 16:00:34

@A Pasi:
Mondtam éjjel, hogy használni fogom ezt a szöveget, beleszerettem.

Éppen ezt mondom, hogy ezzel amit csinálsz, (ahogy csinálod) az egész világot adod nekik. És a legjobb, hogy amikor majd eljön az ideje, és fontossá válik akkor ezt ők is tudni fogják. Most még "csak" érzik.

Bébi, még ragasztanál is értem? Komolyan? (főzés, mosás, vasalás, és még ragasztás is?)
Ha teljesen biztos lennék abban, hogy pontosan az megy át belőle amit érzek most azt mondanám szeretlek.
Jövő szerdán ráérek, vegyél ragasztót. :-)

egy szőke csaj 2013.11.20. 20:07:44

@AdélAnita: Hűűűű, hát ez, ez most nagyon. Talán soha nem nyitottad ki még magad nekünk annyira, mint most ebben a postban.
Rendben tudom, nem nekünk, neki, de akkor is.
Az pedig egyenesen csúcs, hogy még az utójátékba is beleláthatunk kicsit a végén kommentjeitek által.

Keveset mutatsz meg nekünk a "hetedik szobádból", de azért átjön ha az ember figyelmesen olvas, hogy óriási mélységek vannak itt.
Ne félj ennyire attól, hogy szeress, és ne gondold, hogy ahogy most csinálod az a másiknak nem jó. Bár a jelenlévők közül egyértelműen nem én vagyok a kompetens erről nyilatkozni, de szerintem ti már régen nem lennétek együtt ha annyira nem lennél erre képes, mint amennyire gondolod magadról.
Kérdezd csak meg nyugodtan A Pasidat, szerintem ő látja a csillagport aminek te csak próbálsz hinni a létezésében.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.11.20. 20:42:12

@egy szőke csaj:
Ó, köszönöm!
Igen, nyitottabb lett mint szokott, ez most egy ilyen időszak, valahogy alkalmas arra, hogy csodák történjenek. :-)

A szeretés, a vele járó dolgok, meg én furcsa viszonyban vagyunk egymással. Persze ezzel nem azt mondom, hogy teljesen képtelen lennék rá, csak azt hiszem kicsit furcsán csinálom. (legalábbis nem átlagosan, mint ahogy egyébként semmi mást sem)
Ő sem átlagos, (ezzel nem mondtam újat gondolom), így nyilván a kapcsolatunk sem az.

Hogy megtalálom e valaha a saját csillagporomat azt nem tudom. Néha még abban is kételkedem, hogy egyáltalán létezik...
De vannak olyan időszakok, pl. a tegnap éjjel, meg a mai nap, amikor azt érzem, hogy az övéből jut nekem is, mert szeretne adni belőle, és ez tényleg egy csoda, számomra az.

A Pasi 2013.11.29. 16:13:29

Mindig keresem magam körül az igazolásokat. Tudod, amikor a "jól csináltam?", "biztos?", "lehetett volna jobban?". Tudod, mondtam, hogy erre jön az a "de kishitű vagy, jól csinálod! Miért nem látod és miért nem hiszel magadban?!" duma. Pedig nem erről van szó. Csak arról, hogy nem akarom magam öntelt, talmi megerősítéssel elringatni. Nem is látom a hátam közepét tükör nélkül. Akkor meg hogyan tudom azt mondani, hogy tuti OK, ami teszek.
Ezért kérdezlek és ezért kételkedek, mint Te. És neked is ezért kell a megerősítés: nem az én csillámporomat látod. Adnék én, de neked nem kell. A Tiéd az, ami körülötted csillog. És elmondom majd még sokszor, csak azért, hogy tudd. ;)
süti beállítások módosítása