Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

lélekpetting

2013.08.09. 16:48 | AdélAnita | 4 komment

Érdekes, hogy maga a szó eredetileg kedveskedést, dédelgetést, becézést jelent, és egyébként is egy kellemes tevékenységet, jóleső érzetet társítunk hozzá. Ebben az összetételben nekem mégis az jutott róla eszembe, hogy őszintén, kendőzetlenül megmutatni. Ez sem feltétlenül kellemetlen, de benne van, hogy akár fájdalmas is lehet.

Megfogott ez a kifejezés, rögtön ahogy először kimondtad. Forgattam, ízlelgettem, játszottam vele, magamba engedtem, hagytam, hogy mélyre menjen és vártam a hatást.

Ok, akarnám ezt veled, ebben biztos voltam. Aztán kétségeim támadtak. Akarnám, de vajon merném is?

Merném kimondani, hogy fontosabb lettél, mint terveztem, és mégis szeretem, hogy így van?

És merném meghallgatni, hogy én hol helyezkedem el benned? Hol van az a hely, ahol megtalálsz, amikor magadba nézel? Akarnád elmondani egyáltalán?

Megkérdeznéd, hogy miért fájt annyira a múltkori dolog? El tudnám mondani anélkül, hogy bántani akarnálak vele? Tudnám mondani csak úgy, ahogy érzem? És vajon mondanám akkor is, ha nem kérdeznéd? Csak, mert akarnám, hogy tudd? Értenéd? És mondanád, úgy ahogy benned van, hogy miért? Úgy, hogy ne számítson, kinek van igaza, mert nem is kellene, hogy bárkinek is igaza legyen? Lehetne csak azért, hogy értsük egymást? És értenénk?

Tudnám elmondani, hogy miért szeretek veled lenni?

Tudnád elmondani, hogy miért, vagy miben számítok, mi az, ami miatt fontos lettem?

Mernénk beszélni érzésekről, ragaszkodásról, kötődésről, kétségekről, fájdalomról? Arról, ha valami sok, vagy netalán éppen kevés?

Bízunk egymásban annyira, hogy ki merjük mondani, amit eddig soha nem mondtunk? Bízunk önmagunkban annyira, hogy ezt meg merjük tenni?

Arra jutottam, hogy akarom. Azt nem tudom, hogy bátorságom is lenne e hozzá, de ha te is benne vagy kipróbálhatnánk. Az a furcsa, hogy egyébként úgy érzem, hogy szoktuk ezt csinálni, csak valami egészen sajátságos, egyedi módon, szavak nélkül. De mostanában kezd bennem megfogalmazódni, hogy talán eljött az ideje hogy megpróbálhatnánk hangosan kimondva is.

Lehet, hogy a legveszélyesebb játék lenne, amit eddig próbáltunk, lehet, hogy ez már nem is játék, és éppen ezért lehetne talán az egyik legizgalmasabb is.

 Ki merjük ezt próbálni együtt? Akarod?

 

P.S.: Megírtam ezt a levelet még valamikor a hét első felében, már készen volt a tegnap esti beszélgetésünk előtt, csak még ülepíteni akartam magamban mielőtt kiteszem.A múltkori történetre való utalást mégis benne hagytam, mert így érzem kereknek.

Viszont tudd, hogy amit elmondtál, hogy azért is alakult így az a hétvége, mert imádtál a gyerekeiddel lenni, tökéletesen helyre rakott bennem mindent. Bébi, olyan nagyon megkönnyítetted volna nekem azt a néhány napot, ha ezt rögtön akkor tudom. Egy munka miatt „lemondódni” nem éppen kellemes. A családodért, a velük tölthető időért az teljesen más. Nem mondom, hogy örültem volna, de az biztos, hogy ez egy egészen másfajta érzés.

 

Címkék: én gondolatok kérdések mi érzések te válaszok

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr625453660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.08.13. 06:19:41

Bocs, hogy pofázok megint, de ez most igen. Ez nagyon. Látod- e, az én szeretőm ebbe bukott bele. Hogy nem mondta, nem merte, csak hallani akarta. Ha pasi mondja őszintén, nyíltan, sőt, ha jól értem, ő kéri, hát az hatalmas ajándék. Az nagyon igen. Az mindennek alfája és omegája.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.08.13. 08:06:51

@szereto:
Szerintem félre értettél a múltkor. :-)
Nem azzal van bajom, amikor valakinek véleménye van, azzal sem, ha nem ért egyet. Nem kell egyet érteni, nem kell bólogatni. Én egyébként is jobban szeretem amikor az emberek mernek gondolkodni, és merik vállalni a gondolatikat akkor is, ha azok szembe mennek az adott iránnyal. Sőt! Az érdembeli vitát, és az építő jellegű kritikát is szeretem.
De amit legutóbb mondtál..., ehhhh..., hagyjuk is inkább.

És igen, elhiszem, mert látom sajnos én is, hogy sokak számára hihetetlen hogy valóban létezik férfi és nő között igazi, oda-vissza kommunikáció. Hogy valóban van olyan, hogy mi. Még akár egy ilyen felállásban is.
Bár - ez a saját, egyéni véleményem - talán egy ilyen felállásban leginkább. Mert itt tényleg nincs értelme a játszmázásnak. Ez arról szól, hogy jelenleg te is a legjobb vagy nekem, és én is a legjobb vagyok neked.
És aki fontos nekem az érdekel, nem csak a felszín, hanem a legmélye is.
Ilyen egyszerű ez, szerintem.
Hogy sokan miért bonyolítják mégis azt nem tudom.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.08.13. 08:19:54

@szereto:
Ja, még valami.
Egyébként azt hiszem értem, hogy miért zavar téged a másik oldalam.
Talán még az indulataidat is, bár azt továbbra is tartom, hogy a múltkori megjegyzés méltatlan volt hozzád. (Igen, hozzád, nem elírás.)
Szerintem te valamiért azt gondolod, hogy azok a szituációk számomra megalázóak. Hogy ő ott elvár tőlem valamit, lenyom, erőt, hatalmat fitogtat.
Pedig nem. Ó, de még mennyire hogy nem. Ha csak egyszer is látnál minket együtt megértenéd. Úgy ragyogok mellette mint a Sarkcsillag. Mellette - ez nagyon fontos, te pontosan tudod, hogy mennyire az.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.08.13. 08:59:28

@AdélAnita: Ezt én is így gondolnám. Nincs értelme játszmának, máznak, elhallgatásnak. Oszt mégis ott van. Néha egészen elszomorodok. Néha azt gondolom, legjobb nekem egyedül, barátokkal.
süti beállítások módosítása