Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Én

2013.06.22. 21:25 | AdélAnita | 29 komment

A világom, ahogy eddig nem mutattam meg itt. És nem is lesz belőle rendszer, de ma este valahogy önelemzős hangulatomban vagyok.

33 éves vagyok, 160cm, 55kg. A hajam vörös, a szemem zöld, a bőröm fehér, de nem az a viaszosan kókadt, hanem elegánsan világos.

Szeretem a csokoládét, a vaníliafagyit, a meggyes pitét, a palacsintát, az epret, a szőlőt, a száraz borokat, és a gin tonikot, az erős kávét cukor nélkül, sok tejjel.  Jó, azért eszem normális ételeket is, bár ez nem erős oldalam.

Nem főzök, és úgy általában nem nagyon csinálok olyan dolgokat amiket nem szeretek, vagy nem találok bennük valami örömet.

Hedonista vagyok, és maximalista, önző, egoista, akaratos, és elég erős hajlamom van a mániákusságra a munka és a szex esetében. Sok mindent  másként látok, másként gondolkodom, más dolgok mozgatnak, mint a nők többségét. Ráadásul még szeretem is, hogy renitens vagyok, szeretek kilógni a sorból, soha nem éreztem vágyat vagy késztetést a beolvadásra.

Nehéz engem szeretni.

Furcsa a viszonyom a bizalommal és a kötődéssel. Előbbiért nálam nagyon meg kell dolgozni, és nagyon el kell találni bennem valamit. Nehezen nyílok meg, sokszor mondják, hogy titokzatos vagyok és távolságtartó. Utóbbi pedig, hja…, ez nehéz ügy. Amennyire vissza tudok emlékezni mindig is ilyen voltam, nincsenek tragikus veszteségek, vagy mélyre eltemetett sötét gyerekkori titkok. Egyszer, sok évvel ezelőtt egy pszichológus azt mondta, túl intelligens vagyok ahhoz, hogy feltétel nélkül szeressek. (Ez akkor az anyámat meglehetősen rosszul érintette, nekem természetes volt, hisz addig is pontosan tudtam hogy így van, csak nem fogalmazódott meg ebben a formában, ezekkel a szavakkal.)

Később a férfiakkal való kapcsolataimban jól jött ez a kis „hiányosságom”.

Ha szerettem is, soha nem építettem senkire az életem önmagamon kívül, és soha nem adtam oda magam annyira, hogy összetörjek, ha vége lesz.

Mostanában többen is megkérdezték tőlem, hogy voltam e már szerelmes, vagy most éppen az vagyok e?

Őszintén, egyetlen választ tudok adni erre: nem tudom.

Azt a fajta érzést, a vele járó körítést amit általában szerelemnek hívnak soha nem éreztem magaménak, és remélem nem is fogom soha. Az az érzés birtokol, kizárólagosságot követel, kisajátít, jogot formál, kalitkába zár. Nekem a szerelem nem ilyen. Inkább azt az érzést gondolom annak, amikor szeretem magamat olyannak amilyen vele/tőle vagyok. És jelenleg ez az érzés megvan.

Jó az, hogy ezt pont egy olyan pasi hozza ki belőlem, aki valaki másnak a férje? Igen, most jó.

Egyszer egy swinger clubban megkérdezte tőlem egy nő: „Ti annyira jók vagytok így együtt. Nem rossz neked, hogy tudod, hogy amikor nem veled van hazamegy a feleségéhez?” „Nem. Illetve de, az rossz, hogy hazamegy, de az nem, hogy a feleségéhez.”

Szeretem ahogy a feleségéről beszél, szeretem, hogy imádja a gyerekeit, szeretem hogy okos, hogy mindenről lehet vele beszélgetni, hogy figyel rám, hogy tisztel, hogy megért, hogy nagyvonalú, hogy van stílusa, hogy együtt örül velem amikor boldog vagyok valami miatt, és próbál jobb kedvre deríteni, vagy egyszerűen csak jelen van ha valami fáj. Szeretem a nőt akivé mellette lettem.

Hát, így van ez, nem tudom jól elmagyarázni, még magamnak sem tudom pontosan megfogalmazni, de az biztos, hogy szeretem ezt a felállást. Imádok szerető lenni, tovább megyek, imádok az ő szeretője lenni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr785373792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir_Egg 2013.06.22. 22:07:48

Ha ebben jól érzed magad akkor jó,ha nem akkor lehet némiképp változtatni rajta.Érdekes,egy kicsit olyan önigazolásnak érzem.De lehet,hogy rosszul :)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.23. 22:31:00

@Sir_Egg: Rosszul érzed, de szerintem csak azért mert tőlem nem nem megszokott itt az ilyesmi.
Mint mondtam, nem is fogok belőle rendszert csinálni. Csak mostanában pocsékul alszom, és túl sok időm van gondolkodni.

Hogy jó érzem e magam ebben.... Jelen pillanatban éppen nem, de úgy általában igen. Meg egyébként is mindig tetszett a szeretői státusz, valahogy passzol hozzám a stílus.

mrsmiss75 2013.06.23. 23:48:22

"Nehéz engem szeretni."
Ezzel vitatkoznék, te nem látod magad férfi szemszögből. Szerintem éppen az a fajta nő vagy akit nagyon is lehet szeretni. Szívesen megkérdezném a pasidat erről, van egy olyan érzésem, hogy velem értene egyet.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.24. 07:58:29

@mrsmiss75: A "nagyon is lehet" nálam nem szinonimája a könnyűnek.

Sir_Egg 2013.06.24. 21:09:13

@AdélAnita: Ezért is kérdeztem rá,s az ember sokszor gondolja újra önmagát és a cselekedeteit.Ami néha jó,néha nem :) Érdekes ez,mert a gondolkodás nem feltétlen vezet előre.A cselekvés az érzés annál inkább.Nos ehhez kell valamiféle önértékelés.Ez sem vélelten.Jól áll neked ez kétségtelen.A blog is mutatja.De elve lázadó nő vagy aki nem mindig éri be a kevesebbel.Ez ki fog törni így vagy úgy,s persze tévedhetek :) Kiforrja magát... ;-)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.24. 21:22:52

@Sir_Egg: Pontosítanék, soha nem érem be a kevesebbel.

Sir_Egg 2013.06.24. 21:26:33

@AdélAnita: Nos talán ezért lesz ez érdekes.Elsősorban neked ;-)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.24. 21:31:32

@Sir_Egg: Értem, hogy hová próbálsz kilyukadni, de tévúton jársz. Számomra a szeretőség nem a "kevesebb" alternatíva. Sokan meglepőnek tartják ezt, ő is emésztette egy darabig, de mikor jobban megismert megértette. Ha a kalsszik párkapcsolat/házasság, és a szeretősdi szerepel a kínálatban (márpedig más alternatíva nem nagyon van, ugye...) akkor nekem az utóbbi tetszik jobban.

Sir_Egg 2013.06.24. 21:37:42

Te mutatod majd meg nem én :) Én értelek szerintem,ezért is mondtam a levesed forr,s aztán lesz belőle valami.Az életben mindig minden változik... ;-)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.24. 21:41:56

@Sir_Egg: Úúúúú, erről most eszembe jutott egy könyv amit kamaszkoromban olvastam, nagyon sokáig a kedvencem volt belőle néhány sor.

"Legyen öröm vagy bánat, szabad az út, melyen eltávozik,
a tegnapunk nem rokona a mának,
csak az nem múlik, ami változik."

Sir_Egg 2013.06.24. 21:45:44

@AdélAnita: Szép sorok..jelened van és amit ki tudsz ebből hozni sokszor oly határtalan amit néha nem is tudsz felfogni vagy teljesen a magadévá tenni szerintem :) De pont ettől csodás az élet.Rámutat,megmutat te meg teszed ami benne van,s ha teszed akkor változik,formálódik. :)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.24. 21:49:43

@Sir_Egg: Viszont tök jó képességem, hogy abszolút tudok a jelenben élni, és nem csak úgy lenni benne, hanem tényleg megélni.

Sir_Egg 2013.06.24. 21:53:11

tudom :) és ezt tartsd is meg,mert ettől lesz forróbb az életed ;-) Mit tennél most pl? :)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.24. 21:55:26

@Sir_Egg: Ööööö, biztos hogy erre a kérdésre itt most választ vársz?

Sir_Egg 2013.06.24. 21:56:09

ez a jelen.. szóval igen.. :))

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.24. 21:59:13

@Sir_Egg: :-D Ok
Szívesen zuhanyoznék most együtt vele. Utálja egyébként :-) , én viszont szeretem, úgyhogy ha bármit lehetne akkor most ezt akarnám.

Sir_Egg 2013.06.24. 22:04:59

@AdélAnita: Miért utálja? :)) Furi :P

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.24. 22:08:24

@Sir_Egg: Mert (szerinte) ketten nem lehet normálisan elférni a kabinban. De ettől függetlenül szokott velem együtt zuhanyozni, tudja hogy én szeretem ezt.

Sir_Egg 2013.06.24. 22:10:50

Egy nővel zuhanyozni intim és csodás,egy kép ugrott be ami elveszett sajna,de szép emlékeket idéz.A fürdetés,a gondoskodás szép dolog és ez csak a kezdete valaminek :) Egy szép előjáték ami teljes is lehet,s persze elragadó :P

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.24. 22:12:24

@Sir_Egg: Nálunk inkább utó, vagy közjáték szokott lenni. :-)

Sir_Egg 2013.06.24. 22:17:41

hely,helyzet, a közeg ahol valami jót megélhet az ember :))Ha kicsi is,ha szűk is,az ember él a lehetőségeivel és az ösztöneivel,érzéseivel.Ettől lesz tágasabb,teljesebb :P Elő,utó,köztes.. részes! :)) Írd meg legközelebb a zuhanyzást ;-)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.24. 22:24:08

@Sir_Egg: Van zuhanyzós poszt, nem emlékszem pontosan, valahol a blog elején.

Sir_Egg 2013.06.24. 22:28:19

Én a fürdésről írtam anno :) De talán épp az ideje egy zuhanynak :P Épp egy szám megy.. so sexy ez a címe :) s valahol a férfi tesz azért,hogy a nő legyen so sexy :D vagy sexibb :) majd elolvasom :)

egy szőke csaj 2013.06.27. 18:20:44

Valahogy mindig is vörös hajúnak képzeltelek, lehet, hogy azért mert a vörös a szenvedély színe.

Érdekes ez amit a kötődésről meg szerelemről írsz. Eddig is éreztem, hogy van benned valami, nem tudom, valami "más". Pozitív vonatkozásban. Azt hiszem te pontosan az vagy akire azt szokták mondani, hogy egy valódi egyéniség, az a típus aki nem követi, hanem diktálja a stílust.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.28. 09:55:37

@egy szőke csaj: Ó igen, erre szoktam mondani, hogy ki van a rács túlsó oldalán az csak nézőpont kérdése. :-)

egy szőke csaj 2013.06.28. 10:25:23

@AdélAnita: :D ez jó! Zabhegyező?

Egyébként azt tudod, hogy mi az amit a pasid szeret benned? Szoktatok ilyesmiről beszélni?

Ja, a másik amit akartam mondani: Bakker én ilyet még az életben nem láttam, hogy egy szerető ilyen szépen beszéljen a másik családjáról. Volt már másik bejegyzés is ahol utaltál rájuk, az is tetszett.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.28. 10:38:00

@egy szőke csaj:
Igen, Zabhegyező. :-)

Lehet, hogy ez nagyképűen fog hangzani, de szerintem pont azt szereti hogy én én vagyok. (Nem tudom érthető-e ez így.) Ha valamit nagyon ki akarnék emelni első helyen talán a nyitottságom van nála.

Szerintem semmi meglepő nincs abban, hogy így gondolok rájuk és így beszélek róluk.
Hozzá tartoznak valakihez aki fontos nekem, szereti őket. Nekem pedig semmi más dolgom nincs velük csak az, hogy ezt tiszteletben tartsam.

DDávid 2013.06.29. 15:46:44

Tényleg lehet valami ebben a személyes varázs mítoszban ami téged körülleng. Én nem tudom hogy csinálod, de az tény, hogy lassan engem is meggyőzöl. Soha nem hittem, hogy szerető témában ilyet fogok mondani.
Ennek ellenére, vagy talán nem is ellenére, hanem éppen miatta, én még mindig kíváncsi lennék a másik oldal állásfoglalására is. Érdekelne, hogy milyen megélni egy ilyen kapcsolatot férfiként. Tudom, hogy nem kívánságműsor, legalábbis nem nekünk, de nem lehetne hogy a pasid is ír egy "én" posztot?

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.29. 16:09:02

@DDávid: Nahát, még a végén megérjük hogy átcsábítalak a "sötét oldalra." :-)
süti beállítások módosítása