Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

never ending

2013.12.26. 10:02 | AdélAnita | 7 komment

Ismered az érzést, amikor mennél, nem tudod hová - mindegy is, csak ne kelljen egy helyben maradni? Innen el, távol ettől a soha véget érni nem akaró Karácsonytól. Már olyan régen kezdődött, és még mindig tart. Rosszul viselem a semmittevést.

Akik tudják mi történt, de csak kívülről szemlélik az eseményeket együttérzően mosolyognak rám, és azt mondják pihenj egy kicsit, élvezd, hogy hosszú idő után végre semmit nem kell csinálnod.

Tényleg nem látják? Nem értik, hogy nekem ez nem megy? Én nem tudom ezt csinálni, és nem is akarom! Semmi bajom nem volt azzal, hogy dolgozzak már a két ünnep között is. OK, a korán kelést tényleg utálom! (haha! korán! erre mondaná azt a nagymamám, hogy fényes nappal azért olyan túl korán már nem lehet... ) ehhh!

Te is olyan távoli vagy most. Nem érzésben, hanem térben és időben. Tudom, ha nagyon nagy lenne a baj, ha úgy érezném, hogy rám szakad az ég, hívhatnálak. De basszus, napok telnek el és semmi nem változik, semmi! Mintha megállt volna az idő, mintha az egész világ beleszédült volna ebbe a furcsa ünnepi kábulatba, és már soha nem akarnának felébredni.

Napok óta nem alszom, hiába csukom be a szemem csak jönnek és jönnek a gondolatok, az érzések, emlékek bukkanak elő a semmiből és nem tudom leállítani. Tiszta szerencse, hogy kaptam ajándékba egy rakás csokoládét, mert így legalább éhen halni nem fogok, képtelen vagyok normális ételt leerőltetni a torkomon.

Jaj, nem is tudom minek írom ezt le ide...

Ha átölelnél és azt mondanád, minden rendben lesz, elhinném neked. Egy kicsit úgy maradnék hozzád simulva, és még az sem zavarna, hogy áll az idő.

Címkék: munka szomorú

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr585709240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2014.01.02. 18:33:46

Mindig visszalépek, mert annyiszor eszembe jut, mi a fene lehet veled. Egyáltalán nem hangzik jól ez a bejegyzés, és mintha nemcsak a karácsonyi leállásról szólna.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2014.01.02. 18:57:21

@szereto:
Vicces, de örülök hogy még mindig olvasol. :-)
Éppen mostanában jutott eszembe a blogod, kár, hogy már nem írsz, néha hiányzik.

Nos, igen, a női megérzések ugye...
Munka, ezért nem is illik igazán ide ez a poszt, de amikor írtam még annyira padlón voltam, és annyira fájt, ettől meg mintha kicsit könnyebb lett volna.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2014.01.02. 19:41:30

Jaja, hasonló nálam is. Munkahelyi billenés. Blog: Keveset irok és zártan. A munka elviszi az erőt, energiát tőle, stresszelek állandóan, ráadásul rejtőzködnöm is kell.
Szóval igen, olvaslak és érdekel, mi ez most. Szivesen elolvasnám privátban, már ha ez nem tolakodás.

Sir_Egg 2014.01.08. 02:49:42

egyszer vége lesz... talán kezd már kiforrni,s épp itt az ideje sztem :) De szép lesz ;-)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2014.01.08. 03:39:09

@Sir_Egg:
Valahogy van egy olyan érzésem, hogy kb. egyetlen szót sem értettél meg a posztból.
De ez nem baj.
Az viszont az, hogy a végét várod valaminek, amiben mások örömüket lelik. Sajnállak, tényleg.

Sir_Egg 2014.01.09. 01:10:21

Te is érzel valamit,én is érzek valamit,ha kettő nem passzol az nem baj... ennyire nem vagyok buta,hogy ne értsem a posztod :) Én sosem vártam,hogy vége legyen akárminek is,hisz látom,s tudom,hogy neked ez így jó,s szereted,élvezed stb..Sosem akartam senkinek sem rosszat,sőt mindig azon voltam,hogy talán kicsit több legyen az ami van.Nem vagyok kárörvendő típus,s sajnálni sem kell :) Ne feltételezz rosszat sosem,legalábis tőlem ne,de bocsánat ha felzaklattalak,vagy olyat mondtam ami nem esett jól.Tényleg nem ez volt a szándékom.További szép érzéséket!

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2014.01.09. 17:17:47

@Sir_Egg:
Mostanában kicsit jobban ki vagyok hegyezve a veszteségekre mint korábban, így lehet, hogy kicsit érzékenyebben reagálok.
És bár továbbra sem látom, hogy miként lehetne másként értelmezni azt, amit leírtál, de rendben, elhiszem neked, ha azt mondod, hogy nem a szúrkálódás volt a cél. Fátylat rá!
süti beállítások módosítása