Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Nosztalgia

2013.03.03. 11:53 | AdélAnita | 2 komment

92.JPG

Mostanában megint sokat gondolok az első találkozásunkra. Nem csak konkrétan arra az egy napra, hanem az egészre, ahogy elkezdődött, ahogy majdnem vége is lett mielőtt bármi történt volna. Többször eszembe jutott már hogy akkor született a blog. Ha nincs az a hat nap szünet talán soha nem kezdtem volna bele...

Eszembe jutott már máskor is hogy megírjam, úgy ahogy nekem megmaradt, azokkal a képekkel amik nálam beégtek. Gondolkodtam hol kezdjem el. Annál a résznél amikor beléptél és rám néztél, vagy a szünet után, amikor felhívtál - hamarabb mint ahogy letelt volna a határidőd (imádlak ezért), vagy az első beszélgetéstől? Nem, ez még hamarabb kezdődött. Nem emlékszem mi volt az első üzenet, de az kristálytisztán megmaradt hogy miért válaszoltam.

Beképzelt, öntelt és makacs.


Pontosan ez volt az ami megfogott. Szeretem amikor valaki tisztában van önmagával. (Azóta már tudom hogy a beképzeltség éppen a szexi és vonzó határig húzódik, nem tovább, az öntelt szerintem túlzás, a makacs...., húúúú, igen, a makacs az nagyon találó. :-D )

Hihetetlen milyen gyorsan kiderült hogy mennyi közös "kattanásunk" van. Mikor először beszéltünk már akkor nagyon tetszett hogy végre valaki aki szintén nem éri be azzal ami csak majdnem az. Nagyon tetszett hogy már ott elkezdtünk játszani. Semmi kétségem nem volt amikor leegyeztettük az első találkozás helyszínét hogy tényleg akarod, és tényleg komolyan gondolod. Nagyon tetszett hogy pontosan megvolt minden apró kis részlet. Tudtam mit szeretnél, tudtam mire számítsak.

Emlékszem hogy nagyon forró volt az a hét, de vasárnapra kellemesen lehűlt a levegő. Minden tökéletes volt. Felvettem a harisnyát amit kértél, választottam egy szexi ruhát a gardróbból és besétáltam az üzletbe. Volt még pár percem, kicsit nézelődtem is, találtam valami göncöt amivel bementem a próbafülkébe majd elküldtem az sms-t. Nem voltam ideges, ezen így visszagondolva egyébként csodálkozom is kicsit.

Nem tudom mennyi idő telt el, talán egy - két perc mikor beléptél.

Úgy néztél rám ahogy vártam és ebből tudtam hogy te is azt kaptad amit vártál. Arra nem emlékszem hogy köszöntünk e egymásnak. De az nagyon élesen megvan amikor odaléptél hozzám egészen közel, végigsimítottad a nyakamat a tarkómig, magadhoz húztál és megcsókoltál. Közben a kezed már a ruha alatt a combomon a harisnya csipkéjén egy pár pillanatig elidőzve, majd minden kérdés, kétség és tiltakozás nélkül a bugyimig amit rögtön félre is húztál és elkezdted simogatni a puncim. Nekiszorítottál a tükörnek, a lábam már a csípődön, a szemembe néztél miközben belém hatoltál.  Majd néhány mozdulat után lelöktél a székre, a szám éppen egy magasságban volt a farkaddal. Pontosan tudtam mit szeretnél. Gondolkodás nélkül nyaltalak végig és szoptalak le miközben fogtad a fejem és irányítottál. Majd egyszer csak felhúztál, megfordítottál és hátulról hatoltál belém. Izgató volt közben e tükörből az egészet látni. És imádtam hogy a számra tapasztottad a kezed. Csak egy függöny választott el minket a külvilágtól, jöttek - mentek az emberek, beszélgettek, ruhákat próbáltak, mi meg élveztük ezt.

Utána a tetőparkolón a kocsiban. Ott fertőződtem meg ezzel. :-) Annyira izgató volt fényes nappal nyilvános helyen dugni. És annyira élveztem hogy végre olyannal vagyok akinek nincsenek gátlásai.

Élveztem az első közös ebédet. Olyan természetességgel nyúltunk át egymás tányérjába, hogy ez akkor fel sem tűnt. Tetszett hogy mindenféléről beszélgetünk, hogy nevetünk együtt, hogy ráérősen ücsörgünk a teraszon miközben veszettül kívánjuk egymást.

És nagyon tetszett hogy a szállodában nem kezdtünk el udvariaskodni mintha bármi kétségünk is lehetne hogy miért vagyunk ott. Emlékszem hogy éppen csak letettem a táskám a fésülködő asztalra, mögém léptél, belecsókoltál a nyakamba, felhúztad a ruhám és már bennem is volt a farkad. Erősen markoltam a szék támláját és iszonyatosan élveztem hogy állva dugunk. Mikor lezuhantunk az ágyra még mindig rajtam volt a ruha, a cipő, a harisnya, tetszett hogy ez téged is izgat. Azt mondtad akkor tudtad hogy fogunk együtt swinger klubba menni amikor a próbafülkében bekaptam a farkad. Én meg innen tudtam hogy ennek lesz folytatása. Az ágyon dugtunk és felnyújtottam a karom előre, pontosan a tiéd mellett. Te pedig megfogtad a kezem és egymásba kulcsolódtak az ujjaink.

Nagyon - nagyon élveztem ezt a napot. Pont éjfél volt amikor a ház előtt kiszálltam a kocsiból. Ott derült ki hogy nem szeretsz búcsúzkodni. Azóta is így történik mindig. Rám nézel és azt mondod "Menj!" én pedig utoljára még egyszer megcsókollak mielőtt indulok. Mire te úgy csinálsz mintha mérges lennél, de nyugodtan bevallhatod hogy hiányozna ha egyszer nem hajolnék ezért vissza. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr345114249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.03.14. 23:31:08

Ilyen emlékeket érdemes felidézni!
Ezt a napot nem elég egyszer átélni!
Agyadba beégett képet láttatod,
A tükörből szinte én is láthatom!
Tetőn a kocsiban, asztalon a tányérban.
Egymásba font ujjak, kielégülést hoztak!
Közös élményeket gyűjtöttetek hosszan.
És mind ezt izgatón közénk szórtad,
Betűket hintve izgalmad megosztottad!

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.03.15. 09:31:28

@gallusz: :-D Kikészítesz ezekkel a versikékkel, de kedves vagy, köszönöm!
süti beállítások módosítása