Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Hosszú hétvége

2012.11.05. 21:03 | AdélAnita | Szólj hozzá!

Imádtam ezt a három napot együtt. Szerettem hogy ennyire közel vagyunk egymáshoz fizikailag még akkor is amikor dolgoztál. És igazából  nem is voltál mérges amikor odamentem és megcsókoltalak közben, ugye nem? Szeretted az érzést hogy folyamatosan kívánlak és folyamatosan vágyom rá hogy hozzád érjek.

A listára felkerült a két új parkoló. :-)

A Westend tető a kedvenceim között lesz. Szerinted a biztonsági őr tudta hogy izgat minket a jelenléte, vagy azt hitte hogy zavar és emiatt majd hamarabb abbahagyjuk?

R. Hotel parkoló

"Gyere, ülj bele. Tudom hogy erre vágysz." És tényleg, tényleg erre vágytam. Akkor is, most is, szinte állandóan.

Az irodát nagyon szerettem. Imádtam az íróasztalon és az ajtófélfának támaszkodva dugni. Azt hiszem soha nem mondtam de ez is egy vágyam volt egyébként.

"Ha a titkárnőm lennél ez is a feladataid közé tartozna, ezt minden nap csinálnod kellene." Lehetne naponta többször is? Szólj ha lesz felvétel! :-)

Három éjjel egymás után swinger klubba menni szerintem egészen biztosan perverzió. És imádom hogy az. :-) Furcsa hogy mennyire más volt mindhárom alkalom. Egy hullámzó, nagyon széles skálán mozgó vonalat rajzolt az érzéseim térképére ez a három éjszaka. Voltam nagyon mélyen. Volt amit tényleg csak miattad csináltam - bár ez nem zavar, szeretem hogy ilyen módon általam kaptad meg azt amit/akit akartál, és igen, ha akarnád újra vele és ennek ez az "ára" akkor csinálnám újra. Volt amit/akit tényleg nagyon élveztem. Vele akár ismételnék is. Tudom hogy te éppen őket nem annyira szeretted, és azt külön imádom hogy ennek ellenére sokáig voltunk együtt, mert tudtad hogy én őt élvezem.

Mikor beszéltünk róla még azt hittem ez a bejegyzés a swingerről fog szólni. És szólhatna arról is, mert rengeteg a feldolgozásra váró új élmény. De ma délutánra rájöttem, hogy a három nap alatt a legmeghatározóbb, legizgatóbb, és ami egészen biztosan megmarad az az ágyra leszorítós rész volt otthon.

Persze, eddig is tudtam hogy erősebb vagy nálam. Csak eddig nem gondoltam bele hogy ez konkrétan a fizikai valóságban mit jelent. De most éreztem. És ez egyszerre volt döbbenetes, ijesztő, dühítő, ugyanakkor őrületesen izgató. Imádtam az érzést hogy használsz, hogy durva vagy és erőszakos, elveszed amit akarsz akkor is ha ezt most én nem akarom. Abból ahogy közben belecsókoltál a hajamba tudtam hogy nem bántani akarsz, és bármennyire is elborította az agyadat a vágy figyelsz rám.

Igen, fájt amikor a popsimba hatoltál, fájt amikor hátrahúztad a karom és leszorítottál úgy hogy mozdulni sem tudtam. Dühített hogy tehetetlen vagyok. De közben a puncim nedves lett és vágytam arra hogy megdugj. Vágytam rá hogy magamban érezhessem a farkad, vágytam arra az érzésre amiről azt mondtam hogy ha lehetne soha nem hagynám abba. Az biztos hogy ez igazi perverzió.

Ja, tudatosult benned hogy az első vibrátoros élményem is veled volt? Orgazmus egy tárgytól..., nem gondoltam hogy ez lehet ennyire jó. Talán veszek is egyet, bár szerintem ha magamnak csinálom nem lesz olyan élmény mint veled, de az biztos hogy most már erről is mindig te fogsz eszembe jutni.

Imádtam hogy főztél nekem. És hogy még desszertet is csináltál, basszus! Van valami kézikönyv amit olvastál? Hogyan vegyek le egy nőt végérvényesen a lábáról . Nem, csak viccelek. Tudom hogy te tényleg ilyen vagy. És miért nem beszélgettem közben veled? Azért édesem mert annyira le voltam nyűgözve hogy meg sem tudtam szólalni. És mert imádtalak nézni közben, emlékszel, mondtam hogy engem izgat ha egy pasi főz. És te jól csinálod ezt is. Lehet az hogy emiatt még jobban imádlak mint eddig? Igen,úgy érzem lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr134892353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása