Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

végre swinger

2012.10.16. 18:54 | AdélAnita | 2 komment

2012.10.14

Az illatoddal a hajamban ébredtem. Valahol halványan még érezni a sampont, de ha mélyebben beleszagolok ott a szivarfüst, a parfümöd, és a szex. Imádom. Imádlak.



Mikor felhívtál és mondtad hová megyünk elhatároztam magamban hogy most nagyon jó leszek. Akartam, miattad és magam miatt is.

Miattad mert tudtam hogy imádnál érte. Magam miatt mert gyorsan vissza kell ülni a lóra ha leesel. És az nem lehet hogy nekem ne menjen valami amit akarok. Ami már évek óta ennyire izgat, amiről annyit fantáziáltam. Nem lehet hogy ne tudjak kitolni egy korlátot amit magam állítottam saját magamnak.

Ideértél, felvettem a kabátomat, megálltam a tükör előtt hogy megigazítsam a rúzst a számon. És elképesztően tetszettem magamnak. Valahogy valami furcsa módon a te szemeddel láttam a tükörképemet. Elegáns, kifinomult, elképesztően szexi, a szemében, a mozdulataiban pedig ott a dög, a szuka aki imádja ha megdugják.

Beszálltam a kocsiba és pontosan azt láttam a szemedben amit a tükör előtt állva gondoltam. És az a csók... Úristen! Eladnám a lelkemet azért a csókért. Az volt az a pillanat ahonnan 100%-ig éreztem hogy visszakaptalak. Az volt az a pillanat ahonnan 100%-ig a tiéd vagyok újra. És az volt az ahonnan már nem csak akartam, hanem teljesen biztos voltam benne hogy ez egy fantasztikus este lesz.

Meddig bírtuk hogy ne legyen bennem a farkad? Megvolt az vagy 10-15 méter. :-)

Annyira imádom amikor ennyire akarsz. Úgy nézel rám olyankor hogy szerintem nagyjából mindegy lenne hol vagyunk beleülnék a farkadba. Nem tudok olyankor semmi másra gondolni olyan elsöprő erővel vágyom rád, annyira felizgat a vágy amit a szemedben látok. És igen, imádom amikor megdugod a popsimat. Imádom hogy ez csak a miénk.



OK, egy pillanatra tényleg bepánikoltam amikor megérkeztünk és tele volt a parkoló. De rám néztél és azt mondtad "Meg akarlak dugni". Besétáltunk és a közelséged, az hogy fogtad a kezem, meg a hely ismerősségéből adódóan rám törő emlékek megtették a hatásukat.

Várakozással vegyes izgalom töltötte ki mindenemet. De ez már a jó izgalom volt. Az az izgalom amikor az úrinő eltűnik és a luxusprosti átveszi a hatalmat.



Hideg volt a keze amikor először hozzám ért. Megmaradt az érintése érzése, beégett. Akartam hogy csinálja még, élveztem hogy valaki más simogat miközben te csókolsz.

Ez most komoly hogy egy lány térdel a lábaim között és nyalja a puncimat? Furcsa, kicsit bizarr, de mégis jó. Nem csinálja annyira jól mint a pasik akikkel eddig voltam, és mégsem akarom hogy abbahagyja. Maga a szituáció őrületesen izgató. Ha őszinte akarok lenni magamhoz mindig is ki akartam ezt próbálni.

Igen, a pasi tényleg durva volt kicsit. Nem úgy ahogy én szeretem, hanem inkább egy nyers, még kiforratlan módon. Lehet hogy ez azért van mert még fiatal, lehet hogy ő ilyen. De amikor az ujjait mozgatta bennem az elképesztően jó volt. Kevés olyan pasi van akivel el tudok így élvezni de vele sikerült. Pont úgy csinálta hogy kb. a harmadik mozdulat után már nem gondoltam arra hogy nem tetszik ahogy csókol, nem zavart hogy többen ott álltak mellettünk és néztek minket, nem gondoltam semmire csak átadtam magam az érzésnek.

A másik ami megmaradt ,szintén a lányból a haja érintése. Olyan jó érzés volt belemarkolni és hátrafogni. Még mindig bennem van hogy meg kellett volna csókolnom akkor mikor együtt játszottunk a farkaddal. Teljesen biztos vagyok benne hogy ő jól csókol, sokkal jobban mint a pasija. Ezt akarom legközelebb. Muszáj tudnom milyen érzés.

Annyira közel éreztelek közben, hihetetlen. Nem gondoltam hogy ez hogy mással dugunk szólhat mégis ennyire rólunk. Egyre jobban kívántalak és ez az érzés nem múlt, hanem erősödött attól hogy egy másik nővel voltál. Izgató volt hallgatni hogy mennyire élvezi amit csinálsz vele, és közben tudni, hogy amikor ennek vége engem fogsz megcsókolni, engem fogsz akarni, arra leszel kíváncsi hogy én hogy éreztem magam.



A búcsúszex a kocsiban..., megint csak ketten és olyan közel egymáshoz mint talán még soha. Olyan jó érzés hogy pontosan tudom hogy szereted hogy a nyelvemmel izgassam a farkad. Imádom amikor a számban vagy, imádom hogy tudom ez mennyire izgat téged. És amikor beleülök és csúszol bennem egyre mélyebbre... jaj, most megint nedves vagyok, most akarnám ezt újra.



Dehogy volt rossz amikor a nevemen szólítottál. Csak meglepődtem. Meglepődtem azon hogy ez eddig soha nem jutott eszedbe, hanem éppen most amikor egy másik nő szájában van a farkad. Viszont tudni azt hogy közben is engem akarsz olyan érzés volt hogy azt el sem tudom mondani. Apró kis szikrák pattognak a hasamban belül, fantasztikus érzés és nem múlik. Akarom ezt újra, akarom azt látni a szemedben amit hajnalban amikor hozzád bújtam miután megkérdezted milyen volt, és akarom azt látni a saját szememben amit az előbb a fürdőszobatükörben láttam. Az úrinő mögött ott a szuka akit imádsz, akit imádok. Vajon más is látja aki a szemebe néz? Remélem igen. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr344852694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy szőke csaj 2012.10.24. 10:37:48

Rövid időn belül ez már a harmadik blog itt amibe belefutok és swinger van benne. Ráadásul egy nő írja, és még élvezi is.
Egy ideje foglalkoztat a gondolat hogy kipróbáljam de azt hiszem nincs hozzá elég bátorságom.
Mindenki azt írja, hogy szuper, meg eufória, meg ereszdelahajamat, meg minden. Na de hogy jutsz el eddig? Te vagy az első akinél olvastam, hogy volt előtte benne egy kis para. Ne mondd hogy annyi elég volt a leküzdéséhez hogy a pasi fogta a kezed. Komolyan érdekelne a folyamat amit magadban végigvittél.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2012.10.24. 20:38:18

@egy szőke csaj: Na, ma megint okosabb lettem. :-)
Megtudtam hogy ha így is válaszolok a kommentedre akkor te kapsz erről értesítést.
A kérdéseid megválaszolására pedig írtam egy bejegyzést.
süti beállítások módosítása