Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Pecsét

2013.03.15. 12:29 | AdélAnita | 3 komment

Majdnem azzal kezdtem hogy ez a nap a tiéd lett volna. De ahogy elkezdtem leírni rájöttem, hogy ez így feltételes módban nem igaz. Ez a nap most is a tiéd. Annyira vágyom rád és annyira a fejemben vagy hogy ebbe most nem fér bele senki más.

Régen csináltam már ilyet, egyedül itthon, filmeket nézve, a billentyűzeten klimpírozva és valami furcsa módon élvezve ezt, miközben folyamatosan jelen van a hiányod. Egyszer olvastam valahol ezt: "A nélküled töltött idő is veled múlik el." Na ez az, ez most pont egy ilyen nap.

Miután átküldtem az üzenetet rájöttem hogy ez tényleg nem ér. Nem lehet ilyet csinálni. De olyan sok dolgot csinálunk amit nem lehetne. Az sem lehetne hogy együtt vagyunk, nem lehetne hogy hiányozzunk egymásnak, nem lehetne hogy legszívesebben átpörgetném az időt addig a percig amikor legközelebb magadhoz ölelsz, semmit nem lehetne...

Átgondoltam a bélyeget, a pecsétet ami csak a tiéd, amit csak veled amíg ez tart. Nekem a csók is ilyen, de azt mondtad ennél valami keményebbet akarsz. Valami olyat ami tömény szex. Két dolog lesz. A torkom és a popsim. Ehhez a kettőhöz kell a legnagyobb bizalom és olyan fajta kapcsolat ami nem lehet bárkivel. (Ja, és a blog is ilyen. :-) )

Izgatna e ha erőszakosabb lennél?  Ezen is gondolkodtam. Nem, egyértelműen nem. Olyan szépen fogalmaztad meg tegnap. "Az működik ha ütsz, de közben simogatsz is, de az nem működik ha csak ütsz."  Furcsa dolog a bizalom, egyébként is vannak vele problémáim. És benned éppen ezt szeretem, hogy érzed hol vannak a határok, tudod mikor kell megállni, és pontosan tudod mikor jön el az ideje hogy kicsit kijjebb told ezeket a határokat. Fura hogy erre még soha senki nem jött rá rajtad kívül.

A különbözőségek vonzása pedig, hmmm... Azt mondtam nem hiszek benne hogy működhet, de közben meg itt van, tessék, működik. Talán azért mert a mi különbözőségeink hozzátesznek egymáshoz. Mert éppen abban különbözünk amire vágyunk a másikban, és mert ezek ellenére (vagy talán éppen miattuk) mégis hihetetlenül egyformák vagyunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr895136060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.03.28. 23:54:03

Nem idevág a hangulata, de eszembe jutott Forrest Gump, mikor a haldokló Jennynek mesél az életéről, és a lány felsóhajt: Bár ott lettem volna veled! Forrest meg azt mondja : Ott voltál.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.03.29. 07:53:10

@szereto: Húúú...., de nagyon is passzol ide, lúdbőrös is lettem. Nagyon szép, köszönöm!

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.03.29. 23:02:56

@AdélAnita: :-) Akkor jól gondoltam, hogy mégis jó.
süti beállítások módosítása