Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

drog

2013.09.13. 15:38 | AdélAnita | Szólj hozzá!

 

" A szex két ember között gyönyörű dolog. Öt ember között pedig fantasztikus."

(Woody Allen)

 

 

Nem lehet, hogy ez  eleve így lett kitalálva? Csak aztán valahol valakik félre értettek valamit, mint a húsvéti nyulas-tojásos katyvaszban, és ezért lett a kettő a norma? Kettő, persze ellentétes nemből...., mert hát már mégis csak. Olyasmi ez mint a belga trüffel. Nem ennék belőle minden nap, mert egész egyszerűen nem erre való. De jó tudni, hogy bármikor besétálhatok a kedvenc csokoládéboltomba és levehetem a polcról, ha éppen ahhoz van kedvem.

 

Nagyon felhúztál tegnap, annyira várom már hogy elmenjünk egy swinger klubba mint gyerekkoromban a karácsonyt. (lehet, hogy még jobban) Honnan a frászból tudtad az elején mikor elkezdtél megfertőzni ezzel, hogy imádni fogom? Az első próbálkozás kudarca után sem adtad fel, már akkor láttad, amit én még csak nem is sejtettem. Imádlak ezért bébi! Azért pedig külön, hogy kinyitottad ugyan a kapukat, de kivártad, hogy magamtól akarjak átsétálni.

A múltkori hármas bűvöletében égek még mindig. Nem feltételenül a pasi miatt, illetve miatta is, de a személye gyakorlatilag lényegtelen. Hogy lehet, hogy ezt nem akarja minden nő kipróbálni? És az hogy lehet, hogy én egy pillanat alatt függő lettem?

Elhiszem, hogy imádsz nézni közben, mert nekem is az egyik drogom a szemed kékje. Ó, ha látnád magad... Olyan elképesztően mély és sötét olyankor, és olyan heves szenvedély lángol benne. Örökre el tudnék veszni abban az "enyém vagy" pillantásban.

Akarom azt amit tegnap este leírtam. Azzal a csókkal amivel úgy tudsz birtokolni mint senki más. Amivel mindent elveszel miközben egy egész világot adsz. Megőrjítesz azzal, amikor ennyire vadul, szinte már erőszakosan teszed magadévá amit kívánsz. Amikor harapod, szívod, felfalod a számat. Hátrahúzod a fejem a hajamnál fogva, hogy ettől még inkább kiszolgáltatottnak érezzem magam. A másik kezeddel pedig már félre is húzod a bugyimat, és belém dugod az ujjaidat. És igen, a pillanatnyi rádocsálkozás, hogy már teljesen készen állok rád, és az ahogy felnyögsz ilyenkor, az egyik kedvenc részem, semmiért nem adnám ezt. Szeretem, hogy soha nem viszed elsőre végig. Csinálhatnád addig míg elélvezek, nem kellene sok és átbillenék, de nem, pontosan megérzed mindig, hogy hol a határ, és nem éred be ilyen egyszerű  játékkal.

Nem tudom kívülről nézve mennyire lehetünk ilyenkor vonzó látvány, de már többször észrevettem, hogy kb. ez az a pont ahol az első érintés érkezik attól aki mellettünk van. És amikor beveszem a számba  a farkad, finoman nyalogatom, élvezem, hogy ezzel is tovább húzhatok mindenkit. Egy számító dög vagyok, mert pontosan tudom, hogy a pasi nagyjából addig tudja visszafogni magát amíg le nem csúsztatlak egészen a torkomig, amitől még mindig köhögnöm kell. Jaj, annyira szeretem mikor ilyenkor már úgy helyezkednek, hogy hozzá férjenek a puncimhoz. Semmihez nem fogható az az érzés amikor valaki simogat, miközben a te farkadat szopom. Az pedig az egyik kedvenc pózom, amikor hátulról megdug közben. Szeretem ha figyel rám, mert akkor nagyon egységes tud lenni a ritmus.  Szemből pedig szeretek felül lenni, hogy mélyen ülhessek a farkába, és te közben hozzá férhess a popsimhoz. Igazad volt tegnap, ez tényleg mocskos. Perverz élvezet valaki más szemébe nézni miközben orgazmusom van a te farkadtól.

Édesem, muszáj ezt összehoznunk, elvonási tüneteim vannak. Már lassan egész nap csak arra tudok gondolni, hogy mennyire kívánlak. Jó érzés tudni, hogy te is kivagy rám éhezve. Elképesztő, hogy ennyi idő után is ilyen hatással vagyunk egymásra. Imádok függő lenni, nem mostanában tervezem, hogy kigyógyulok belőled.

 

 

Címkék: szex vágy szenvedély swinger

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr415510876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása