Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

One day

2013.08.05. 22:50 | AdélAnita | 8 komment

Hihetetlen, hogy megint mindjárt vége a nyárnak. Amikor átgondoltam mikor volt az első swinger klubos élményem megnéztem a naptárt, és nem akartam elhinni, hogy már csak két hét, és pont egy éve...

Sűrű volt az a hétvége, tele voltam élményekkel az esküvőről, az új tesóimról  (khhhmmm....)  :-)   Kicsit szomorú is voltam miközben hazafelé tartottam, általában nem igénylem ezt, most mégis nagyon jó volt hogy az elmúlt napokban mindig volt velem valaki. Sok beszélgetés, rengeteg nevetés, még éppen csak véget ért máris hiányzott.

És ekkor szólalt meg a telefonom, örültem, hogy hívsz, rengeteg új sztorit szerettem volna megosztani veled. Nem is tudom hogy keveredtünk oda, hogy találkozzunk és töltsük együtt az éjszakát meg a másnapot, de arra emlékszem, hogy addig beszélgettünk erről, hogy már semmiképpen nem értem volna el a legutolsó vonatot sem. És akkor azt mondtad, eljössz értem, visszamegyünk, viszont el akarsz menni egy klubba.

Húúú, gondoltam ok, legyen. Végül is már éppen elégszer beszéltünk róla, megkérdeztem mindent amit tudni akartam, együtt leszünk tehát semmi bajom nem lehet, a többit meg úgy is csak akkor tudom meg ha végre lesz bátorságom kipróbálni.

Ahogy visszagondolok fel tudom idézni magamban az inged anyagát, és azt is, hogy valami eszméletlenül vágykeltő, hűvös illat volt rajtad. Száguldottunk az autópályán, a rádióban az a zene amihez most már örökre ezt az élményt fogom kötni, és rögtön bevillan a kép valahányszor meghallom. A tűsarkúba bújtatott, harisnyás lábam a műszerfalon, a combjaim széttárva, te pedig vezetés közben a puncimat simogatod amitől éppen elélvezek.

A hely olyasmi volt amit vártam. Fura, hogy igazából nem féltem tőle, mégis megkönnyebbültem amikor kiderült, hogy kicsit későn érkeztünk és már nem nagyon van ott rajtunk kívül senki. Viszont itt volt az első olyan élményem is amikor egy hatalmas tükör előtt dugtunk. Mindig is izgatónak találtam nézni a partneremet akivel éppen szexelek, de az, hogy önmagamat is láthatom közben egészen újszerű volt, és nagyon-nagyon tetszett.

Emlékszel, hogy mielőtt elindultunk haza még átmentünk a bárba inni valamit? Ott ültünk a kanapén amikor megjelent egy pasi, és én szinte azonnal keresztbe tettem a lábam. Ennek tényleg még csak egy éve? Hihetetlen mekkora utat tettem meg.

El akarok menni veled a kedvenc helyünkre pontosan ennek az éjszakának az évfordulóján. Akarom használni a képességet, amire azóta szert tettem, nevezetesen hogy tudom minden gátlás, vagy kérdés nélkül élvezni azt amit mások csinálnak a testemmel, és én tudom csinálni velük ugyanezt. Akarom újra a múltkori hármas felállást, függőségveszélyesen jó élmény két pasival lenni egyszerre. És utána akarok egy lányt is. Azt már olyan régen csináltam és mindig olyan eufóriát ad, hogy utána napokig lebegek. Akarom látni ahogy élvezed, hogy ilyen lettem, hogy ilyenné tettél. "Mintha egy férfi fantáziája szült volna." Hja, és tényleg.

Címkék: szex vágy szenvedély swinger

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr195446739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy szőke csaj 2013.08.06. 09:25:35

"az új tesóimról (khhhmmm....) :-) "

Lehet, hogy nem jó a megérzés, de ebben sejtek valami sztorit. Próbálok visszaemlékezni, nem rémlik, hogy mi "hallottunk" volna róla. Pedig ha már itt így megemlíted gondolom nem egy hétköznapi történet.

Az autópályán vezetés közben elélvezős, bakker!, ezt már máskor is írtad, és már máskor is bizseregni kezdtem tőle amikor olvastam.
Most, hogy a zenével már van hozzá kézzel fogható momentum is így még "rosszabb". Most már nekem is ez fog eszembe jutni ha meghallom. :-D

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.08.06. 10:39:32

@egy szőke csaj:
:-D a megérzés helytálló! Látszik, hogy elég régóta olvasol.
Tényleg van ebben egy sztori, és jól sejted, egyáltalán nem hétköznapi. Talán egyszer majd itt is megosztom.

egy szőke csaj 2013.08.06. 10:47:38

@AdélAnita: Gondoltam. :-) Már megfigyeltem, hogy soha nem véletlen, hogy mi az amit megemlítesz itt.
De neeee már, hogy mi nem tudhatjuk, ez olyan igazságtalan. Felcsigázod a kedélyeket aztán meg nyelhetjük a éhkoppot. Légyszi-légyszi-légyszi-légyszi!!!!

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.08.06. 10:58:19

@egy szőke csaj:
Vannak sztorik amik érdekesebbek amíg titokban maradnak. Na jó, ez éppen nem ilyen :-D
De ettől függetlenül tényleg nem valószínű hogy megírom itt. Túlságosan sok benne a beazonosítást segítő részlet. És mivel nem csak engem érint, hanem rajtam kívül még jó néhány embert - egészen konkrétan a családomat - így nem fog ide kikerülni.

egy szőke csaj 2013.08.06. 11:02:58

@AdélAnita: Ez teljesen érthető, köszi! Rinyálás befejezve.

mrsmiss75 2013.08.07. 21:51:16

A rohadt életbe! Ez az autópályás kép tényleg meglehetősen hatásos!
Sokáig nem hittem benne, hogy a valóságban is léteznek ilyen nők mint te vagy. Azt hittem, ez a tökéletes úrinő-ribanc párosítás csak egyféle urban legend. Üzenem a pasidnak, hogy így ismeretlenül férfit én még nem irigyeltem úgy mint őt.
süti beállítások módosítása