Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Horny

2013.04.07. 15:07 | AdélAnita | 2 komment

96.jpg

Csak magamnak…. Mennyire furcsa ez így. Miközben éppen az izgat benne legjobban hogy soha nem kezeltük egymást tulajdonként.

Vannak néha percek amikor csak mi vagyunk, amikor annyira feloldódunk egymásban hogy az érzés kizárja az egész világot. Nekem például ilyen az az ölelés. Tudod, amikor szinte levegőt sem kapok annyira erősen szorítasz magadhoz. Amikor nevetni és sírni tudnék egyszerre mert ez annyira jó.

Vagy ilyen néha a csók is, az a fajta csók amiben el tudnék veszni örökre.

 

Ezt szeretném jövő pénteken, kettőnk tökéletességét mielőtt másokat is beengedünk. Nem azért (nem csak azért) mert szükségem van rá, hanem azért is mert izgat. Gerjedek már a gondolatára is hogy az első nő akivel leszel úgy enged magába, vagy úgy veszi a szájába  a farkad hogy előtte bennem voltál és ő nem tud erről, mert nem látta. Az én illatommal és ízemmel kapna meg. Lehetne ez az én pecsétem, amiről csak mi ketten tudunk.

Nekem adod ezt? Imádnálak érte, és őrületesen izgatna.

 Azt kérdezed mitől vagyok megint ennyire ilyen. Nem tudom, tényleg nem. Bár ha tippelnem kellene azt mondanám tőled. :-D

A tavasz illata, a nyár ígérete, és te. Ez így együttesen hozza ki belőlem ezt a szukát akiért megveszel.

Finom és cizellált, stílusos, és jól nevelt, miközben a perverzitás határáig, és néha még azon is túl mocskos és kéjsóvár.

 

Húúú, tudod mi jutott eszembe? Pénteken már állítólag jó idő lesz. Felveszem azt a ruhát, M. kedvencét, amiben szerinte még a kocsiig sem jutok el anélkül hogy megdugnának. Hát most kipróbáljuk…, és azt sem bánom ha tényleg igaza lesz. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr825205655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.04.07. 20:11:51

Remélem a pénteki ruha próbához jó idő lesz!
A fantáziálás pedig hasznos.
A tavasz illata, a nyár ígérete még várat magára. De a "TE" már útra kelhet!
Szép napos időt kívánok neked!

egy szőke csaj 2013.04.09. 13:41:17

"Ezt szeretném jövő pénteken, kettőnk tökéletességét mielőtt másokat is beengedünk. "

Ez de szép.
Eddig is érteni véltem hogy mitől, vagy hogy működtök ti ketten együtt, de ettől a mondattól valahogy egyszerre minden a helyére került. Olyan mintha ezzel megkerült volna az egyetlen még hiányzó darabka a teljes képhez.

Bakker! Én is akarok ilyet! Ezt az érzést amikor ketten alkotunk egy tökéletes egészet, és mellette képesek vagyunk ekkora szabadságot adni egymásnak. Tényleg fantasztikusak vagytok.
süti beállítások módosítása