Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

gyömbér

2013.02.15. 20:10 | AdélAnita | 2 komment

90.jpg

A szex okozhat függőséget. A megfázás elleni szerek is okozhatnak függőséget. Tény, eddig is tisztában voltam mindkettővel. De hogy létezhet olyan megfázás ellen cucc ami a szexfüggőkre különösen veszélyes lehet... Persze, tudtam hogy a gyömbér afrodiziákum, olvastam erről már korábban is csak nem igazán foglalkoztam vele, soha nem volt szükségem vágyfokozókra. Korábban is észrevettem már hogy vannak illatok, vagy fűszerek, italok amiket megérezve, elfogyasztva még könnyebben hangulatba jövök. De ez, basszus...!!! Már lassan a falat kaparom.

Egyedül itthon a lakásomban úgy felöltözni egy maszturbáláshoz mintha téged várnálak... Ez már tényleg súrolja a beteges kategória határait.

Az egyik legszexibb harisnyám, duplán imádom mert tőled kaptam. Harisnyatartóval, ami mindig is vonzott és mindig is úgy gondoltam hogy csak a különösen érzéki és észveszejtően szexi nők tudják olyan természetességgel viselni mintha így születtek volna. És most azt mondod azért szereted rajtam mert pontosan így viselem.

A kedvenc tűsarkúm, és az elitkurvás trikóm, amire azt mondtad elegáns, és nem is vetted le rólam szex közben. Maradt a harisnyával együtt, innen tudtam hogy tényleg tetszik.

Belenéztem a tükörbe és kívántam magam. Lehetséges ez, vagy tényleg túladagoltam a köhögés elleni tablettát? Közben olyan erősen vágyom rád hogy egyfolytában nedves vagyok miatta, és folyamatosan akarom az érzést hogy bennem legyél.

Miközben simogattam a puncim egyre vadabb képeket dobált az agyam.

Kettesben a kocsiban, egy nyári éjszakán miközben pontosan így simogattál vezetés közben. Beégett ez az élmény, még mindig a kedvenceim között van.

Kettesben az irodában, az íróasztalon ülök, a combjaim szorosan köréd fonódnak és csókolózunk miközben dugunk. Szintén az egyik kedvenc emlékem.

Hármasban a swinger klubban, azon a helyen ahová remegő lábakkal léptem be az első alkalommal, azóta pedig számtalan emlékem fűződik hozzá és a fantáziáimban is egyre gyakrabban kap szerepet. Félhomály van, a földszintről felhallatszik a zene, körülöttünk mindenhol összegabalyodott emberek, a hangok, a jellegzetes illat amit csak ott szoktam érezni és most valóságosnak tűnik, őrületesen izgató. Hátulról dugsz meg miközben egy lánnyal csókolózom. Keményen markolod a csípőm, szinte érzem az ujjaid szorítását.  Cs. is nyomot hagyott, még mindig gondolok rá, fantáziálok is róla.

És az álarcos este, amit már olyan régen szeretnék de eddig még nem váltottuk valóra. Azt hiszem valamilyen furcsa módon az "arc nélküliség" még gátlástalanabbá tenne.

Ó basszus, le kell jönnöm erről a cuccról különben tényleg be fogok kattanni jövő hétig.Rá kellene írni a dobozára figyelmeztetésként nagy piros betűkkel hogy szexfüggőknek a fogyasztása egyáltalán nem ajánlott.

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr35082523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrsmiss75 2013.02.16. 08:17:10

Gondolom nem én vagyok az első akitől ezt hallod, áll tőled a farkam.
Hogy, vagy hol tehet szert a férfi ember egy ilyen szeretőre? És mit kell ahhoz tudni egy pasinak hogy ilyen hatással legyen egy nőre?
Nem mellesleg azt is elárulhatnád, bár tudom ez itt nem a reklám helye, hogy pontosan mi ez a cucc amivel "lövöd magad", a köhögés elleni. Ha ez tényleg így hat a nőkre nagy felvásárló leszek.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.02.16. 21:24:42

@mrsmiss75: A kérdéseid egy részére nem tudok válaszolni.
Fogalmam sincs mi kell általában a nőknek. Én csak azt tudom hogy mi kell nekem, meg azt, hogy ez túlnyomó részt nem szokott megegyezni azzal amit a többi nő akarna. :-)

A "cucc" lényege pedig a gyömbér. De nem hiszem hogy mindenkire ilyen hatást gyakorol. Bár egy próbát kétségtelenül megér. Azt mondjuk nem árt tudni hogy én ipari mennyiségben, és az összes elképzelhető formában fogyasztottam az elmúlt három napban.
süti beállítások módosítása