Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Hölgyválasz

2013.01.27. 16:11 | AdélAnita | 2 komment

81.jpg

Ott térdelt mellettem, a farkad a szájában, a haja a vállamon, az illata az orromban. És akkor megtörtént. Most először és máris beleszerettem az érzésbe. Kívántam. Hozzá akartam érni és azt akartam hogy hozzám érjen. Érezni akartam milyen a bőre érintése, a haja tapintása, az íze. Érezni akartam mit vált ki belőlem ha átdugom a nyelvemet a szájába.

Amikor elkezdtünk csókolózni tudtam hogy néztek minket. Te és az ő pasija is. És tudtam hogy őrületesen izgató a látvány mert tökéletesen el tudtam képzelni milyenek vagyunk együtt kívülről nézve és engem is izgatott. Nagyon. Életemben először fordult elő hogy nedvesedni kezdett a puncim egy lánytól. És először történt meg hogy a lány miatt akartam együtt lenni egy párral.

Jó volt a pasival dugni. Nagyon jó. Vad volt és szenvedélyes, semmi finomkodás, semmi simogatás, még csak nem is csókolóztunk. Pontosan olyan volt amilyennek szeretem a pasikat egy ilyen helyen. És mégis a lány volt az aki miatt akartam még belőlük újra és újra. És folytatnám még mindig ha lehetne. Már attól hogy ezt leírom megint hangulatba kerültem. Mocskos, perverz, kéjesen kívánós, igazi nasty hangulatba.

Basszus, még mindig telihold van, és folyamatosan erre a négyesre kattog az agyam... Még mindig egyfolytában kívánlak, nem tudom abbahagyni. Tudom hogy mohó vagyok de a testem és az agyam is egyfolytában csak azt az üzenetet küldi hogy akarom, akarom, akarom, akarom, akarom....

Imádtam a macskás pólót bébi! Édes vagy, köszönöm! Szeretem az ilyen ajándékokat amiket nem kell elvenni, nem kell valahová elrakni és mégis megmaradnak örökre.

És imádtam az első randis csókot. Finom volt, gyengéd, puhatolózó, ha lehetne azt mondanám szerelmes. Bizsergés lett tőle a pocimban. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr45046591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy szőke csaj 2013.01.29. 19:02:17

Hú te nő, egyre elvetemültebbek vagytok. :D
Folyamatosan követem a blogot és folyamatosan irigykedek.
Tényleg lehet ennyire erős kapocs a jó szex két ember között? Nálatok ez már elég régen tart és még mindig lángoltok, fantasztikusak vagytok.
Jó hogy leírod ezeket a kalandokat, reményt adnak hogy mégiscsak létezik ilyen szenvedély még ha sokan nem is találkozunk vele. De talán majd egyszer lesz valaki akivel érdemes ennyire megőrülni.
Nem tudom ez az igazi neved e, de gondolom nem véletlenül választottad, úgyhogy boldog névnapot neked!

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.01.29. 22:16:46

Még mindig semmi? Ne már. Olyan régen írtál már, azt hittem azóta összeszedted a bátorságod és elkezdtél élni.
Kellene neked valaki aki jól elront. :-)

Bár nem ma van, de azért köszönöm a névnapi köszöntést, aranyos vagy.
süti beállítások módosítása