Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Válasz egy szőke csajnak

2012.10.24. 13:50 | AdélAnita | 4 komment

Hosszú lesz, ezért inkább így nem kommentben.

Nos, a folyamat...

Nem is tudom mikor gondoltam rá először. Valamikor évekkel ezelőtt. Nézegettem akkor erről netes oldalakat, olvastam blogokat, meg egyéb beszámolókat a témában. Érdekelt de inkább csak elméleti szinten. Nem is tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget, mert én is úgy voltam vele hogy kipróbálni valószínűleg soha nem lesz bátorságom. Néha tetszett hogy eljátszottam a gondolattal, beleképzeltem sok dolgot amiről most már tudom, hogy nincs, és kihagytam csomó mindent amiről viszont tudom hogy van. :-)

Aztán most nyáron egymás útjába sodortak minket a "véletlenek". (a véletlenek amelyek nem léteznek, ezt teljes bizonyossággal állítom)

Egyszer egy éjszakai beszélgetés közben megkérdeztem, hogy járt e már swinger klubban. Tulajdonképpen tudtam mit fog válaszolni, inkább csak a saját megérzéseim igazolása miatt tettem fel   a kérdést, és egyáltalán nem lepődtem meg amikor mondta hogy igen járt, sőt ő ezt élvezi.

Na gondoltam, ok, végre valaki akivel úgy tudok erről beszélni hogy egyrészt saját tapasztalata van, nem csak elméleteket gyárt, másrészt bármit megkérdezhetek ami érdekel mert válaszolni fog. Így visszagondolva ez volt az a pont egyébként ahol először izgatott is a dolog, nem csak mint téma érdekelt.

Ahogy haladunk előre a kapcsolatunkban egyre több dolog van ami izgat, amit ki akarok próbálni vele. Ilyen a szwinger is. Ez egyébként folyamatosan téma volt köztünk (még most is az :-) ). Tudtam hogy nagyon szeretné és azt is tudtam hogy eljön az a pillanat amikor én is akarni fogom. Nem miatta, (nem csak miatta), hanem magam miatt is.

Amikor először voltunk ilyen helyen akkor nem tudtuk, hogy tulajdonképpen ez az.

Tudom, tudom, ez most fura.

Bejelentkeztünk egy panzióba ahol nekem különösen tetszett, hogy a megszokotthoz képest jóval rugalmasabban kezelik az érkezés és távozás időpontját. A helyszínen pedig beleszerettünk a hatalmas (szó szerint hatalmas) ágyba. Utólag derítettük ki az internetről, hogy ez egy olyan hely ami swinger klubként és panzióként is üzemel.

A második próbálkozásnál egy másik helyre mentünk. (ekkor már tudatosan egy klubba) Elég későn értünk oda így rajtunk kívül már nem nagyon volt ott senki. Dugtunk egy jót a tükrös szobában :-) majd beszélgettünk kicsit a tulajdonossal és távoztunk.

A harmadik.
 Na ez elég meghatározó volt. Elég rossz passzban voltam akkor teljesen más okok miatt. (itt a blogon az elveszve c. bejegyzésben írok erről) Több napig együtt voltunk akkor, de tulajdonképpen csak az éjjeleket, meg a reggeleket töltöttük közösen, mert neki napközben dolga volt. Jó volt az akkor lelkiállapotomban hogy kicsit magamban lehettem. És nagyon jó volt hogy tudtam ha vége  a napnak belép az ajtón, odajön hozzám és megcsókol, az éjszaka pedig csak kettőnké.

Az ágyon fekve csókolóztunk, beszélgettünk, közben az arcomat simogatta. És egyszer csak azt mondta öltözz, nagyon szexi legyél. Megkérdeztem hová megyünk és megmondta. Nem voltam biztos benne hogy ez jó ötlet éppen most, mondtam is neki, de meggyőzött hogy jó lesz.

Az autópályán mikor hozzá bújtam a kocsiban azt mondta olyan vagyok mint egy elveszett kiscica. És tényleg úgy éreztem magam akkor.

Megérkeztünk, a ház olyan volt kívülről mint egy mesebeli elvarázsolt kastély. Ültem az autóban és féltem, tényleg, komolyan féltem. Szerintem érezte, mert szorosan magához ölelt és így tartott egy kicsit, aztán megcsókolt,  a szemembe nézett és azt mondta nagyon fog vigyázni rám. Nagy levegőt vettem és elhatároztam hogy akkor most "ugrom" lesz ami lesz.

Az öltözőben megint vívtam magammal egy kisebb csatát mire levettem  a ruhám, de végül csak sikerült. Átsétáltunk a bárba, és éreztem közben a rám tapadó tekinteteket. Ez máskor izgat, most inkább egy kicsit zavarban voltam. Leültünk beszélgetni, közben oldódtam. Éreztem hogy nincs meg a 100%, de már nem feszengtem. Felmentünk az emeletre körülnézni. Itt minden tér nyitott, mindenhová be lehet látni. Ez őt nagyon izgatta. A hátam mögött állt és úgy csókolt bele a nyakamba amitől megveszek. Éreztem hogy kívánom és emiatt egyáltalán nem zavart hogy hol vagyunk. Nem zavart, hogy mások is látják mit csinálunk. Éppen megüresedett az egyik hely oda bementünk, és szinte velünk egy időben érkezett egy másik pár is. Ők az egyik oldalon, mi a másikon, nem érdekelt hogy ott vannak, akkor csak az érdekelt hogy őt magamban akartam érezni.

Nem tudom, hogy ők jöttek közelebb hozzánk, vagy mi mentünk közelebb hozzájuk, bár valószínűbb hogy is-is, mert valahol középen találkoztunk. A lány haja ért először a lábamhoz. Nem volt rossz érzés, inkább egy kicsit furcsa. Először próbáltam kicsit odébb húzódni, de aztán már ő nem zavart. Úgy tűnt hogy rendben lesz, fog ez menni, de akkor a pasija valahogy úgy ért hozzám hogy amiatt teljesen bezártam. Nem volt durva, vagy követelőző, tulajdonképpen egyetlen simogatás volt, csak valahogy pont akkor amikor nem kellett volna. És innentől nem ment. Teljesen leblokkoltam és nem tudtam kijönni ebből.

Sokat beszéltünk erről akkor is és azóta is. Magammal volt bajom és emiatt egy falat vontam magam köré, és néhány ember kivételével akkor azon a falon nem engedtem át senkit. A legrosszabb az volt, hogy tulajdonképpen még önmagamat is kizártam, de erre csak utólag jöttem rá.

És végre élmény! :-)

Közben megoldódott a problémám, visszataláltam önmagamhoz, majd ezt követően volt egy mélyrepülésünk is, szintén az én hülyeségem miatt. (a blogon szintén írtam ezekről)

Már úton volt mikor felhívott akkor éjjel. Beszélgettünk és mondta hogy hová megyünk. Izgatott voltam, de most nem úgy mint  a múltkor, hanem várakozással teli jó izgalommal. Akartam, hogy ez most végre olyan legyen amilyet szeretne. Akartam, hogy élvezni tudjam az egészet.

Őrületesen szexis cuccot vettem magamra, vörös rúzs a számon, minden tökéletes volt. Úgy léptem ki az ajtón mintha a vörös szőnyegre lépnék. Beszálltam  a kocsiba és ahogy rám nézett abból tudtam hogy sikerült, megvan amit szerettem volna, egy pillanat alatt annyira kíván hogy majd megőrül értem. Úgy csókolt meg hogy annak a csóknak az emléke szerintem örökre megmarad. Fantasztikus érzés volt hogy újra ennyire az enyém, és én újra ennyire az övé vagyok. Pár perc múlva már dugtunk, és közben nevettünk, meg beszélgettünk. Ez annyira mi vagyunk. :-)

Mikor megérkeztünk tele volt a parkoló. (ez az a hely egyébként ahol legelőször voltunk - a panziós) Egy pillanatra visszatért a parám. Átfutott rajtam hogy ha minden autóhoz csak két ember tartozik odabent az akkor is ...., húúúúú, sok. De rám nézett és azt mondta, gyere, meg akarlak dugni. Megfogta a kezem és besétáltunk. És amikor beléptünk és megláttam az ismerős környezetet, a tulaj személyében az ismerős, kedves, mosolygós arcot, miközben ő simogatta a hátam tudtam hogy ez ok lesz.

Most nem okozott gondot levetkőzni. Iszonyatosan szexinek éreztem magam harisnyában és fehérneműben is, nem volt szükségem arra hogy "megvédjen" a ruhám. És ahogy  a  múltkor sejtettem, most tényleg izgatott az hogy éreztem hogy megnéznek. És még jobban izgatott, hogy tudtam hogy ezt ő észreveszi, és tetszik neki hogy másoknak is tetszem.

A történések innentől nagyjából megvannak  a swingeres bejegyzésben.

És hogy milyen érzés?

Hát tényleg eufória ahogy írtad! Nem lehet elmondani annyira jó. Olyan közel kerültünk akkor egymáshoz mint előtte soha, és ez azóta folyamatosan tart.

És amiben más a tapasztalat mint amit elképzeltem:

Egyáltalán nem zavaró, ha a pasi aki valamilyen módon fontos neked egy ilyen helyen megdug egy másik nőt. Sőt! Hihetetlenül izgató.

Ha te dugsz valakivel az azzal az emberrel tényleg csak a testről szól, de éppen ettől nagyon jó. Viszont azzal akivel odamentél (ha olyasmi a felállás mint nálunk) sokkal - sokkal több. Mert tudod, hogy ő közben figyel rád, mint ahogy te is figyelsz rá. Tudod, hogy neki fontos hogy te ezt élvezd. És tudod hogy imád azért mert ilyen vagy.

Ja, és furcsa, de nem maradnak meg az arcok. Beégnek érintések, meg érzések, illatok, színek. De a végén amikor hajnalban beszállsz az autóba egyetlen ember arcára és szemére fogsz csak emlékezni, arra aki ebből az egészből számít neked, aki türelmesen várt, hogy eljöjjön ez amikor te is akarod ezt annyira mint ő, és akit annyira imádsz ezért. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr694866250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy szőke csaj 2012.10.27. 21:19:13

Köszönöm, valóban kaptam róla értesítést. :)
És külön köszönöm hogy ennyi energiát fektettél a válaszba.
Azt látom így a leírtak alapján hogy van ez a pasi és valahogy ti olyan dolgokat hoztok ki egymásból amiről sokan még csak álmodni sem merünk a szürke hétköznapokban.
Remélem egyszer én is találok valakit aki ilyen hatással lesz rám, és viszont. Mert abban is biztos vagyok bár a történetet csak a te oldaladról ismerjük, hogy ez nálatok kölcsönös.

A Pasi 2012.10.28. 22:39:00

@egy szőke csaj: Szerintem csak azt hozzuk ki egymásból, amiről mindenki álmodik. Mi is. Csak valahogy köztünk megvan az a szikra, ami elégeti a gátlásokat. Ezáltal igen, kölcsönös. Nem is működhetne ennyi ideig, ha nem az lenne. Egész jól lefektettük az alapokat amire tudunk építkezni és persze sok szabályt is hoztunk. Mindezt azért, hogy ha már kívánjuk egymást, ne vesszen el ez egy kis baki miatt.
Olyan furcsa az, hogy a blogon keresztül azt olvasom, hogy többen arról álmodoznak, hogy milyen fantasztikus lehet ez, amikor pedig élőben beszélgetek nőkkel, valahogy más a reakciójuk. Pl.: a napokban kérdeztem meg valakitől, hogy mit szólna, ha a pasija elvinné egy pénisz masszázsra (lingam) magával azért, hogy megtanulja egy profitól, ketten együtt csinálják, de amikor a pasi elélvez, akkor azt csak a bnője szájába tegye, úgy, hogy azt meg a masszőr irányítja. "Pfúúj", azt nem" volt a válasz (1-mert masszőrhöz mégsem, 2-más is megfogja, 3-na ne már a szájába - más előtt, más által irányítva). Nálunk pedig ez: "basszus, megint nedves lettem, alig bírom kivárni.
Valahogy így van ez. Vágyunk rá, de valóság sokkal prűdebb. Fehér lovas herceg meg nincs ezért nem is vele lehet ezt átélni. Nekem is van pocakom ;)
u.i.: megígértem, hogy néha én is leírom az események az én szemszögemből. Egyszerre, hogy ne is befolyásoljuk egymást. Így lehet majd ezt az oldalt is olvasni. Néha.

egy szőke csaj 2012.10.29. 10:49:35

@A Pasi: Páros blog írás? Nagyon izgalmasan hangzik, élvezettel fogom olvasni.

Érdekes ez amit mondasz, mert magamra levetítve nekem is erős lenne az a masszázs dolog. Viszont irigylem, hogy van olyan nő aki ezt így éli meg és tényleg izgatja, meg élvezi. Én is szeretnék ilyen lenni, meg szerintem nagyon sokan csak valahogy a valóságban mégsem megy.
Jól fogalmaztad meg hogy köztetek van valami amitől eltűnnek a gátlások. És hogy pocakod van..., jajj, el tudom képzelni. :) Tudod mi a baj? Ettől még valóságosabbak és még szerethetőbbek letettek.
Pontosan úgy képzelem hogy AA gyönyörű, és ne mondd hogy nem az mert egy olyan nő aki ennyire érzékletesen és választékosan tud írni a szexről csak gyönyörű lehet. Ti együtt pedig olyan pár vagytok akikről süt az érzékiség meg a szenvedély. Pontosan olyanok akikre ha csak ránéz egy külső szemlélő rögtön a szex jut eszébe. Jól gondolom?

A Pasi 2012.11.03. 21:14:47

Nagyon jól gondolod! :)
süti beállítások módosítása