Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Gyors menet

2013.05.12. 10:45 | AdélAnita | Szólj hozzá!

Most megint olyan nagyon vágyom arra hogy egy városban éljünk. Megőrülnék az ilyen egy menetes gyors találkozásokért. És nem, ebben a formában ez még csak nem is lenne a kapcsolatunk ledegradálása. Pontosan azt a célt szolgálná amire ki van találva, különleges fűszerként adagolható túlélő csodaszer. :-)

Olyan jó hogy teljesen biztos lehetek abban hogy te érted ezt, érted, mert pontosan tudod milyen az amikor az agyunkkal kívánunk valakit. Pont olyan mint a swinger. A másokkal való dugástól csak még jobban akarlak.

Mellettem fekszik az ágyban és csak nézem. Közben arra gondolok hogy a "véletlenek" megint furcsa játékot űznek. Semmi más nem érdekel belőle csak a szex. Ami egyébként majdnem tökéletes, pont annyira megőrülős, mocskos és durva ahogy szeretem. És mégsem izgat. A testét akarom, amit velem csinál azt is akarom, de ő maga az én sztorimon kívül marad.

Közben felébred, látja hogy nézem, az első ösztönös mozdulattal benyúl a lábam közé. Ok, a testemmel minden rendben, nem hazudtolja meg önmagát azonnal nedves leszek. Egy határozott mozdulattal megfordít, a hasamon fekszem, széthúzza a combjaimat és azonnal belém hatol. Kicsit még fáj, de ekkor belemarkol a hajamba és erősen hátrahúzza a fejem, az ösztönlény átveszi fölöttem a hatalmat, átadom neki  a testem. Tökéletes reggeli ébresztő - lehetne - de mikor befejezzük az első gondolatom rögtön az hogy basszus, mennyivel jobb lenne ez az egész ha itt lennél, ha látnád, ha hallgatnál közben és én tudnám hogy ez mennyire tetszik neked.

Megőrülök érted bébi! Elképesztő módon kívánlak. Olyan jó lenne most egy gyors szoknya feltolós - bugyi félrehúzós dugás. Hhhhjaj, olyan messze van még a csütörtök....

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr855296208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása