Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Vanília

2013.08.27. 20:41 | AdélAnita | 2 komment

Délután rákérdeztem, de már emlékszem, azért nem csináljuk mert mondtam egyszer, hogy nem szeretem. És a legtöbb pasival tényleg nem, mert unalmas. (de a legtöbb pasival csókolózni sem szeretek, ugyanezért)

Nem tudom mi a fene ez, honnan jön az érzés, hogy erre vágyom. Soha nem volt még ilyen. Ujjakat, farkakat, esetleg tárgyakat akartam a lábam között, de szájat és nyelvet nem. Pedig voltam már olyannal aki jó volt ebben, volt amikor még tetszett is, de magamtól soha nem gondoltam rá úgy, hogy kívánom hogy ezt csinálják velem.

De most veled akarom, nem csak akarom, hanem olyan erősen vágyom rá, hogy nem is értem. Akarom már pénteken (ha teljesen rendben leszek magammal...)

A kemény dugás mellett simogató szeretkezést kívánok. Vetkőztess le, lassan, fedezd fel a száddal a szabaddá váló bőrfelületeket. Boríts be puha, nedves csókokkal, falj fel, birtoklón, mohón, de közben szeress. Ingerelj, szopogasd a mellbimbóm, és haladj lejjebb, harapd, szívd a combom belső oldalát, kínozz, hogy könyörögjek hogy érj végre hozzám ott ahol a legjobban vágyom rá. Lassan fedezd fel a nyelveddel, éppen csak érintsd a hegyével a csiklómat, játssz velem addig míg már nem bírom tovább és a hajadba markolva rányomom a fejed a puncimra. Nyalj belém mélyen, élvezd hogy abban a percben csak a tiéd vagyok. Használd az ujjaidat, legyen lágy és kemény egyszerre. Legyen olyan mint a beszélgetéseink, amikben annyira szeretem a hirtelen témaváltásokat, majd a folyamatos visszacsatolásokat. Állandó figyelmet és éberséget kíván, és rendkívül nagyfokú egymásra hangolódást. Veled a szex is ilyen, ezért imádom annyira.

Ez is egy első. :-) Bébi, te vagy az első akivel akarom.

Címkék: szex vágy szenvedély

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr55480958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása