Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Kánikula

2013.06.18. 20:57 | AdélAnita | 4 komment

Kábult a város a forróságtól, és éjszakánként annyira tömény és bódító a fehér virágok illata, hogy lehetetlen nem folyamatosan a szexre gondolni.  A testem már vészjeleket küld, furcsa módon csak ma délután jöttem rá hogy ezek elvonási tünetek. Próbáltam, de nem megy mással, nem akarok mást, legalábbis nélküled nem. Nem hiszem hogy nálam jobban ez meglephetne bárkit. Soha nem volt még ilyen. Az, hogy valaki másként fontos mint a többiek soha nem gátolt abban hogy rajta kívül mást is kívánjak. Ez most egy új, ismeretlen érzés, és egyelőre nem is tudok mit kezdeni vele, nem tudom hová tenni, nem tudom szeretni, de utálni sem.

Annyi mindet akarok elmondani, és olyan sok dolgot megkérdeznék. Olyan jó hogy mi tudunk beszélgetni, nem csak beszélni egymáshoz, hanem tényleg egymásra odafigyelve kommunikálni. Egyenrangú felek, hm, azt is csak nem régóta tudom, hogy ez mennyire ritka felállás. Mondhatnám hogy ez óriási mázli, és persze, nyilván benne van az is. De az sokkal inkább hogy mi mindketten tudtuk mit akarunk, és nem is értük be kevesebbel. A mázli inkább abban volt, hogy amikor megtaláltuk egymást szinte azonnal felismertük mindketten hogy a másik az akit keresünk.

Találkozzunk és dugjunk, megőrülősen, szenvedélyesen, fékevesztetten, játékosan. Majd beszélgessünk, és dugjunk újra, és beszélgessünk még többet, csókolózzunk, ölelj át és és szoríts magadhoz. Szeress, és hagyd hogy szeresselek.

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr595367826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.06.20. 00:32:59

Szöget ütött a fejemben az "egyenrangú felek" kifejezés. Mostanában éppen erről töprengek sokat. Hogyan lehet a szeretői kapcsolatban egyenrangú félként létezni? Én nem látom ennek az esélyét. Te most is vársz, míg ő éli az életét. Nem kölcsönös a viszony, esetleg olyankor, mikor éppen együtt vagytok. Egyenrangú feleknél mindkettőnek egyformán van joga telefonálni, randit kérni. A titkolózás ezt elveszi. Általában a szabad fél kárára történik az egyensúly billenése, de éppen az én helyzetem azt bizonyítja, hogy történhet fordítva is, azaz a hazugságokba kényszerített házas fél kerül hátrányba és bizonytalanságba a szabad féllel szemben. Ez viszont azon múlik, kinek fontosabb a kapcsolat.
Mindegy is, a lényeg, hogy az egyenrangúság sehogy sem tud érvényesülni.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.20. 08:26:51

@szereto: Érdekes, hogy eszembe jutottál miközben ezt leírtam a posztban. :-)

Igen várok rá. De közben élem az életem, ami nagyon is zajlik, és tökéletesen teljes körű. Csak ebben a blogban ugye nem fejtem ki, mert ez nálam nem erről szól. Nincs igényem arra, hogy mindent megosszak az olvasókkal. Lehet, hogy ez valakinek furcsa, de nekem jó így, szeretek így blogolni.
Témához visszakanyarodva: Bármikor van jogom felhívni, vagy üzenni neki, vagy kérni, hogy találkozzunk.
Nincsenek tipikus szeretős tiltólisták. Nyilván vannak szabályok, mint minden kapcsolatban, de ezek oda-vissza érvényesek.
És igen, ez a várakozás nem jó, ebben igazad van. De én tudom az okát, és értem is, csak nem szeretek várni. DE! A jelen helyzet akkor is fennállna, ha mindketten függetlenek lennénk. Ennek ebből a szempontból semmi köze a szeretőséghez.

Olvastalak mostanában, és látom, hogy nálatok mi van. És ismét azt mondom amit már többször: Nem vagyunk egyformák, és a kapcsolataink, illetve ahogy megéljük őket szintén nem azok. Én most érteni vélem a te gondolataidat a saját helyzetedet illetően, persze lehet, hogy tévedek. És csak ismételni tudom önmagam: Nem egyetlen út van, egyetlen megoldással illetve végkicsengéssel. Mások vagyunk, másként élünk, másként reagálunk, másként érzünk.

Ja, lehet hogy nem itt kellene, és az talán illett volna ezzel kezdenem: Gratulálok a díjhoz! :-)

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.06.20. 08:38:19

@AdélAnita: Nyilván azért olvassuk egymást, mert megismerni ezeket az utakat egyszerűen jó. Engem érdekel a kapcsolatod, töprengek, összehasonlítok lehetőleg ítélkezés nélkül. És persze pont én szoktam pampogni, mikor valaki meg akarja magyarázni, mit kellene éreznem. Azok az érzések a mieink, a másik ember legfeljebb elfogadhatja, vagy ellökheti őket. Azért ha kicsit többet írsz, könnyebben értelmezhetők ezek az érzések :-)
Nálam pont fordítva van. Szeretem nagyon pontosan megmutatni, hogy adott helyzetben mi minden van benne. Hogy mennyire összetett egy - egy pillanat akár. De nyilván más célból blogolsz te, és más célból én.
Köszönöm a gratulációt :-)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.20. 21:16:30

@szereto: Igen, én is úgy gondolom hogy teljesen más céllal írunk blogot.
Te (szerintem) azért hogy valamiféle alternatívát, ha úgy tetszik utat mutass azoknak a nőknek akik hasonló helyzetben vannak mint te voltál. Illetve férfiaknak, hogy lássák az érem másik oldalát is.
Plusz persze gondolom magadnak, egyfajta "innen indultam, ez az út amit bejártam, és itt tartok most" céllal.
Lehet, hogy nem így van, de nekem ilyesmi jön le.

Én elsősorban neki írok, meg magamnak. Sokszor azért hiányoznak innen a részletek mert mi ketten tudjuk, tehát nem kell magyarázni. (Igen, ez is nagy különbség, ő ezt olvassa, a legelejétől.)Nyilván egymással sokkal több részletet megosztunk mint amit itt leírok. De ezek csak együtt adnak egy teljes képet, ugyanúgy mint a puzzle darabkák. Én pedig nem szeretném kiadni az ő darabkáit. Nem azért mert nincs hozzá jogom, vagy mert megtiltotta, hanem egyszerűen annak okán,hogy én nem döntöm el helyette, hogy mit/mennyit akar itt megmutatni magából.
A saját érzéseimről, gondoltaimról meg elég sokat írok, bár tény, hogy sokszor nem feltétlenül direktben, kicsit tudni kell olvasni a sorok között.
süti beállítások módosítása