Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Nehéz

2013.06.11. 11:31 | AdélAnita | 9 komment

A rohadt türelem éppen nem erős oldalam. Ezt mindenki tudja aki kicsit is ismer, neked pláne nem mondok újat vele. Eszembe jutott mikor egyszer megkérdezted, hogy ha elkéstél volna az első időpontra egyeztetett találkozásunkról mennyit vártam volna. És én kapásból rávágtam hogy maximum tíz percet, de valószínűbb hogy csak ötöt.

Nem, nem fogok hisztizni, megígértem. Meg nem is lenne fair. Tudom, és értem hogy miért van ez most. Ráadásul te egy csomó dologra olyan sokat vártál velem kapcsolatban, és soha nem voltál türelmetlen vagy erőszakos. Egyébként sokkal jobb vagy nálam ebben, mert nekem nagyon nehezen megy.

Fura, de mostanában a csókolózás hiányzik legjobban. Persze minden, az egész egyben, az ami mi ketten együtt vagyunk, de az első ami legtöbbször eszembe jut az a csók. Úgy ahogy csak veled szoktam, úgy hogy azt érezzem közben hogy ha most itt vége lenne a világnak akkor az tökéletes vég lenne, mert megkaptam mindent.

Ez tényleg sokkal intimebb mint a szex. Többet mond és többet ad. És tényleg nem működik mással. Nem azért mert a pasik többsége nem tud csókolózni, ami egyébként így van, tényleg nem tudnak, hanem mert hiányzik hozzá az érzés.

Próbálok türelmes lenni bébi, komolyan, de tudd, hogy pokolian nehéz, talán a legnehezebb dolog amit eddig kértél tőlem.

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1005355320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr_kiss 2013.06.11. 22:30:29

Tényleg nehéz...Úgy lesz,ahogy lennie kell ;-)
No és mi a helyzet a csók elötti pillanattal,pillantással? :)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.11. 23:11:31

@mr_kiss: Arról valahol egyszer már írtam egy másik bejegyzésben. :-) "Az itt vagy és az enyém vagy újra" pillantás.

mr_kiss 2013.06.11. 23:58:20

@AdélAnita: Ez vagy több lesz vagy kevesebb :) Bár nem olvastam,de én is így voltam és vagyok ezzel :) A többi eleve adott.Épp oly fura ez mint amennyire nyitott a maga nemében :) De szép és nagyon teljes lehet,s ki kívánkozik :)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.12. 19:25:11

@szereto: Majdnem azt mondtam hogy amióta a vége felé járunk ennek a munkafolyamatnak, de aztán eszembe jutott, hogy kívülállóként ez nem mond semmit.

Pár hete, nem eget verően hosszú idő, és nem is zéró kontaktban telik, csak a türelem nekem sajnos tényleg nem erős oldalam. (finoman szólva) De van olyan akiért megéri. :-)

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.06.12. 22:00:47

@AdélAnita: De hosszú idő. Én a kényszerszünetben inkább távolodom, úgyhogy a néhány hét nagyon is hosszúnak tűnik.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.13. 12:06:58

@szereto: Persze, egyébként hosszú. A távolodásban pedig hasonlítunk egymásra, nekem is van hajlamom erre. Szerintem ez valamiféle túlélési ösztön.
Viszont ha emlékszel mondtam már többször is, én szeretem ezt az állapotot. Nem a hiányt, hanem a szeretősdit. És mint mindennek ennek is van sötét oldala, ez most éppen ilyen, vele jár, ez van. Nem szeretem, de nem érzem úgy hogy én kevesebb lennék, vagy a kapcsolatunk kevesebb lenne miatta.

ladislaw 2013.06.16. 10:05:58

Köszi,hogy ezeket a belső lelki dolgokat megosztod velünk is, szeretem olvasni őket,függetlenül attól,hogy egy csomó dologgal nem értek egyet ;-)
A legjobbakat...

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.16. 20:25:49

@ladislaw: Köszönöm!
Úgy gondolom így, hogy ezek egy részét is olvashatjátok árnyaltabb a kép. Talán megfoghatóbbak, emberibbek leszünk tőle.
Egyébként csomó olyan dolog van amiben én sem mindig értek egyet egyet saját magammal. Elég erősen kéténű a személyiségem, és van amikor nehezen fér meg egymással a hideg racionalitás és a mindent elsöprő szenvedélyesség.
süti beállítások módosítása