Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Love, sex, magic

2013.03.31. 20:42 | AdélAnita | 12 komment

Hiányzik a több szereplős játék, olyan különleges, elvarázsolt hangulata van azoknak az éjszakáknak. Szeretem hogy teljesen rád bízhatom magam,szeretem hogy akarsz, hogy akarnak. Őrületesen izgat amikor látom és hallom hogy egy másik nő mennyire élvezi amit csinálsz vele. Emlékszem mennyire meglepődtem azon a legelső alkalommal hogy milyen közel hozott ez minket egymáshoz, hogy teljesen mindegy hányan kavarodunk össze és milyen felállásban, mégis mennyire kettőnkről szól.

Mostanában  a fantáziáim többségében is hármasban, vagy még inkább négyesben vagyunk. Bizsergetően izgató az újdonság, az ismeretlenség érzése, miközben az élmény tökéletességét és teljességét az adja hogy ezt veled együtt élhetem át.

Emlékszel hogy egyszer még az első beszélgetéseink egyikében megkérdezted hogy mi az ami izgat a szexben? És én erre azt válaszoltam, hogy az hogy mindig más, és soha nem lehet előre tudni hogy éppen akkor milyen lesz. Szerintem ez a swingerre még inkább igaz. Még mindig az egyik kedvencem az olasz pasi, akinek egyébként már nincsenek meg a vonásai, nem emlékszem a szeme színére, vagy a hangjára, de megmaradt annak az emléke ahogy megcsókolt, és hogy durván a hajamba markolt miközben megdugott. Tetszett hogy gátlástalan volt, és legyezgette a hiúságomat hogy imádott. A másik nagy kedvencem pedig Cs., az egyetlen akinek emlékszem a nevére. Nála értettem meg teljesen, hogy milyen érzés lehet amikor azt mondod hogy izgat ha egy nő ennyire szuka. Még most is azonnal kattan bennem valami ha megérzem azt az illatot amit viselt.

Teljesen rákaptam erre. Amíg nem próbáltam nem gondoltam hogy ennyire a sajátom lesz az érzés, bár valahol legbelül mindig is vágytam rá. Olyan dolgot kaptam ezzel tőled amit nem adhatott volna akárki, mert ahhoz hogy elfogadjam egy különleges kapcsolat kell, éppen olyan mint a miénk. Illetve dehogy is, nem éppen olyan hanem pontosan ez.

Édesem, eljött az idő amikor azt a mondatot hallod tőlem amire sokáig olyan nagyon vágytál. Swinger klubba akarok menni veled.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr925186193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.04.01. 20:01:50

Szép emlékezés!
Végén a csattanó! Amit minden szeretett férfi szeret hallani!
"Swinger klubba akarok menni veled."
:)

DDávid 2013.04.01. 20:27:57

@gallusz: Minden férfi ezt szeretné hallani???
Te férfi vagy? Mert én igen, és azt hiszem kb. minimum szívinfarktust kapnék ha a nő akit szeretek nekem szegezne egy ilyen mondatot.
Olvasom ezt a blogot egy ideje, tetszik a stílus, de ha száz évig élek sem fogom érteni hogy hogy működhet ez a kapcsolat.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.04.01. 20:41:03

@DDávid:
Igazad van!
Pontosítom! Minden swingert szerető és gyakorló férfi ezt szeretné hallani.
Ez a kapcsolat és a hozzá hasonlóak is sokkal nyitottabbak mint az átlag. Féltékenységtől mentesen és egymással szembeni bizalommal müködhet.
AdélAnita a blog írója már próbálta a swingert és itt is írja, hogy a férfi álltal vágyott mondatot hangoztatja.
Vagyis nem derült égből villámcsapás a kijelentése.

DDávid 2013.04.01. 20:49:31

@gallusz: Igen tudom hogy próbálta már, olvastam azokat a posztokat is. És pontosan ezt a részt nem értem amiről te is beszélsz. Hogy működhet úgy egy kapcsolat hogy egyáltalán nincs féltékenység? Hogy tudja egy nő teljesen külön választani a szexet a szerelemtől?
Nem feltétlenül tőled várom erre a megfejtést, de ha van hasonló tapasztalatod érdeklődve hallgatlak.

Az kiderült már számomra hogy AA nem egy átlagos nő, sokkal szenvedélyesebb és nyitottabb mint akiket én ismerek vagy valaha ismertem. Talán erre is tud majd válaszolni.

DDávid 2013.04.01. 21:02:56

Tovább mennék, én a férfi véleményét is szívesen olvasnám a témában. (AA pasijára gondolok természetesen) Amikor egy férfi talál egy ilyen nőt nem akarja teljesen magának? Tudom hogy itt kicsit bonyolultabb a helyzet, tekintve hogy a férfi nős. Én is az vagyok, és biztos vagyok benne hogy a szeretőmön, ha lenne, éppen úgy nem akarnék osztozni senkivel mint ahogy a feleségemen sem.
Nekem az itt leírtakból az jön le, de lehet hogy rosszul értelmezek valamit, hogy őket ezek a szituációk még izgatják is. Hogy lehet az izgató ha egy másik pasi megdugja a nőt akit szeretek? Tényleg nem értem.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.04.01. 21:05:59

@DDávid:
Amikor swingerben a társam kielégülésében mindent elsöprő örömét, tiszta átélését láttam és ez felül emelkedett az önzésemen, birtoklási vágyamon. Kinyílt egy kapu. Átléptem rajta és engem is átjárt az öröme.
Hidd el nincs a szex a szerelemtől külön választva. Szerelmünk a közös élménytől erőssebb lett.
(Halkan megjegyzem korábban én is voltam féltékeny.)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.04.01. 21:14:34

@DDávid:
"Hogy lehet az izgató ha egy másik pasi megdugja a nőt akit szeretek?"
Megfordítom a mondatod. Nem az izgat fel, hogy egy másik pasi megduja a nőm. Annak örülök, hogy a társam boldogabb egy új élmény hatására.
És itt a lényeg! Együtt örülünk egymás növekvő örömének.
Ha elbujna és saját örömére művelné akkor az megcsalás lenne.

DDávid 2013.04.01. 21:24:08

@gallusz: Így még nem gondoltam rá, de elismerem van valami abban amit mondasz.
De nem fáj? Nem rossz érzés látni a nődet egy másik férfival? Nem jön elő később a féltékenység? És nála amikor egy másik nővel vagy?
AA azt írja itt, hogy őrülten izgatja amikor a pasiját egy másik nővel együtt látja. Biztos vagyok benne, hogy erre az életformára születni kell. Nem is akarom még csak elképzelni sem, hogy a feleségem mit reagálna hasonló helyzetben.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.04.01. 22:38:14

Nem akartam megzavarni ezt a kis pasis diskurzust, de most hogy befejeztétek megpróbálok válaszolni a hozzám intézett kérdésekre.

@DDávid:
Hogy tudja egy nő teljesen külön választani a szexet a szerelemtől?
Teljesen egyszerűen, ugyanis a kettőnek semmi köze egymáshoz. (szerintem) Nem kell ahhoz szerelmesnek lennem egy pasiba hogy dugni akarjak vele, és hogy jó legyen a szex.

Hogy a mi kapcsolatunk hogy működik ez egy bonyolultabb kérdés, illetve bonyolult elmagyarázni miközben a működési mechanizmus nagyon is egyszerű.
Nálunk a szexuális vonzás valahogy az első pillanattól működött, olyan erővel ami valóban nem átlagos. Nyilván ennyi idő után már nem lehet belemagyarázni hogy csak ez van és ez viszi a kapcsolatot. Kimondva, kimondatlanul vannak érzelmek amitől ez az egész valahogy még intimebb, bensőségesebb, és ezáltal még jobb lett.

Féltékenység
Na ez az ami viszont tényleg nincs, nem is volt.
Az első többes előtt én féltem tőle hogy lesz. Féltem attól hogy hogy tudom majd kezelni hogy őt egy másik nővel látom, sőt, féltem attól is hogy azt hogy tudom kezelni hogy végignézi hogy én egy másik pasival vagyok. És ez a félelmem pontosan a legelső pillanatban múlt el. Már ott izgatott a szituáció, és minél többször csináljuk annál jobban izgat.
(Az ő nevében nem akarok nyilatkozni, de mikor megkérdeztem olyasmi választ adott erre egyébként amit Gallusz írt itt neked.)

Abban igazad van hogy ez nem való mindenkinek. Nem is alkalmas rá mindenki. És az első kommentedben leírtakkal is egyetértek. Én is kevesebb olyan pasit ismerek aki örülne egy ilyen mondatnak mint olyat aki nem. A férfiak (és a nők) többsége birtokolni akar, kizárólagosságot akar, ha csúnya szót akarnék használni azt mondanám tulajdont akar. És pontosan ez az amin a legtöbb kapcsolat elbukik.

DDávid 2013.04.01. 23:08:08

@AdélAnita: Köszönöm a választ. Nem mondom hogy most jobban értem, talán könnyebben megfogható lenne ha férfi lennél. Nagy szerencse hogy nem vagy az! :)
Továbbra is érdekelne a másik oldal állásfoglalása is, hiába, a férfi agy na, néha nehézkesek vagyunk kissé.

Az utolsó bekezdés amit a birtoklásról írtál, az nagyon megfogott, ezen most el is gondolkoztam.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.04.03. 22:28:22

@DDávid: Ez nagyon jó! :-D Minimumszívinfarktust kapnék! Nagyon megnevettettél.

mr_kiss 2013.05.31. 22:06:26

Mondok valami egyszerüt,legalábbis bennem valahogy így fogalmazodott meg.A szeretet eleve nem olyan érzés ami láncol,vagy birtokolni vágyik,ha ilyen akkor nem is nevezném annak.A szeretet megosztáson alapszik,s így is lesz teljesebb.Én miért ne osztanám meg akit,amit szeretek?Főleg ha ezáltal több vagy teljesebb lehet :)
süti beállítások módosítása