Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Levelek rólunk

Szerető vagyok. A legklasszikusabb és legszexibb vonatkozásban. A blog egy hosszú, forró nyári délutánon indult. Nem beszéltünk akkor egy butaság miatt egy hétig. Annyira hiányzott, hogy muszáj volt kitalálnom valamit amivel átvészelem azt az időszakot. És akkor jött az ötlet, hogy leveleket fogok írni neki. Nagyon személyes, nagyon intim, nagyon rólunk szól. A téma mindig új, és mégis állandó. A szex. Ami annyiféle lehet amennyit csak szeretnénk. Lehet simogató, gyengéd, szenvedélyes, durva, mocskos, játékos, perverz, izgató, vagy éppen megnyugtató, és még annyi minden más. És lehet mindez egyszerre. Lehet annyira jó hogy már fáj. És fájhat úgy hogy jó legyen.

Ez is én, avagy a folytatás, ha úgy tetszik...

Utolsó kommentek

  • Lelkitárs: @A Pasi: A bejegyzések számához képest ritkán szóltál hozzá a kommentekhez, így ez külön is öröm számomra. Pedig ha az ott leírtak nem lettek volna kedvedre valóak, azt leírhattad volna akkor. Éppe... (2014.07.11. 22:03) epilógus
  • Enchantée: All good things come to an end... (2014.07.11. 18:09) epilógus
  • A Pasi: @Lelkitárs: nana, szánalmas sovinizmus? Mi köze van a házasságnak a féltékenységhez? Aki házas az nem lehet féltékeny a szeretőjére? Remélem nem maradtam le semmiről. Azt nem tudod, hogy milyen fél... (2014.07.09. 01:45) epilógus
  • A Pasi: @mrsmiss75: :) (2014.07.09. 01:35) epilógus
  • AdélAnita: @Lelkitárs: Kedves vagy, de a könyv szerintem azért túlzás lenne. Én ezt leginkább magamnak írtam, és neki. Hogy ti többiek hogy lettetek közben ennyien a mai napig nem értem... Igen, amit a félt... (2014.07.08. 10:32) epilógus
  • Utolsó 20

Black Velvet

2013.02.22. 12:40 | AdélAnita | 10 komment

Valahogy erről a zenéről mindig a szex jutott eszembe. Már a 90-es években is, amikor még semmi közöm nem volt a témához. A zene lehet afrodiziákum? A fene se tudja, de az biztos hogy nálam működik. Mélytorok technika gyakorláshoz kiváló kísérő.

Nem is értem azt a kissé meglepett kérdést amit feltettél mikor elkezdted simogatni a puncim: "Te nedvesedsz attól hogy engem leszopsz?" Hát, a szex arra való hogy élvezzük. Ha nem élvezném nem tudnám ezt így csinálni.

Egyébként rájöttem hogy a gyakorláson kívül ennek is ugyanaz a titka mint az összes többi dolognak aminek bármi köze van a szexhez, nem kell koncentrálni közben. Persze, jó hogy elolvastam egy rakás cikket, meg beszélgettem erről másokkal, és még mindig úgy gondolom hogy kellene egy lánnyal is mert az ő tapasztalatai nyilván teljesen mások mint a pasiké. Tök jó hogy elméletben tudom hogy kell tartani a fejem, és mit kell csinálnom a nyelvemmel, de az biztos hogy ez tényleg olyan mint az anális szex. Hagyni kell hogy sodorjon az ár, meg kell közben teljesen őrülni és akkor tökéletes lesz. Májusra az lesz bébi, megkapod ajándékba amit kértél.

Fura kérdés volt kb. nyolc hónap után a tegnapi. (Nyolc hónap, atyaég, ez így leírva hihetetlenül hosszúnak tűnik, pedig közben meg visszanézve annyira rövid.) Hogy szeretem e ezt amit csinálunk, így ahogy csináljuk? Imádom, meghalok érte. Ha nem így lenne akkor nem tartana már ennyi ideje, és nem érezném azt még mindig amit érzek mikor veled vagyok. Nem vágynék rád, nem fájna néha elviselhetetlenül a hiányod. Édesem, persze hogy szeretem. Nagyon szeretem azt amilyenek együtt vagyunk.

Szeretem hogy úgy irányítasz hogy közben ezt nem érzem erőszakosnak, hogy úgy változom melletted hogy élvezem a változást és közben tudok önmagam lenni, annyira mint előtte soha. És szeretem hogy értem hogy a folyamatos változás mellett mire mondod azt hogy pontosan ilyennek akarsz mindig.

Szeretem hogy figyelsz rám, hogy pontosan érted és érzed a kis perverzióimat. A szupermarketes csókolózás például, imádlak érte. Nem tudom miért alakult ki bennem ilyen fokú gátlástalanság ezekkel a helyekkel kapcsolatban, de már komolyan megfordult a fejemben hogy akár dugni is képes lennék ott.

A lift a szállodában... Igen, akarom, pontosan azt a liftet. Azóta akarom mióta először jártunk ott. A mérete pont ideális, imádom benne a tükröt. És mi a fenéért lenne ott az a korlát a hátsó falon ha nem azért hogy legyen mibe kapaszkodni?

Hogy a kocsiban dugáshoz ebbe a városba kell jönni? Ok, akkor gyere ide. Tényleg. Már úgy is olyan régen voltunk itt.

Emlékszem e az első találkozás részleteire? Persze. Mindenre. Minden pillanat beégett örökre, kitörölhetetlenül.  Pontosan emlékszem amikor beléptél a fülkébe, emlékszem arra hogy hogy néztél rám, majd felfaltál a szemeddel. A szemeddel aminek kékjére akkor csodálkoztam rá először és máris belevesztem. A következő pillanatban már a számban volt a nyelved, a lábam között a kezed, őrületesen kívántalak. Nagyon szerettem azt a napot. Csinálhatnánk ilyet újra. Igaz, hogy ismeretlenül már soha többet nem lehet, de attól még lehetne veszettül jó.

Ja, a szemfestékkel kapcsoltban eszembe jutott hogy a folt tulajdonképpen a jobb oldalon van. :-D

Teljesen mindegy egyébként, ebből a szempontból semmi jelentősége nincs. Csak ismételten rájöttem hogy a napok és napszakok behatárolása mellett a másik gyenge oldalam a jobb és bal megkülönböztetése.

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekrolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr865098199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.02.24. 12:00:29

Szerető, ne haragudj véletlenül moderáltalak ki.
Nem szerettem volna a teljes írást törölni csak a linket amit beraktál.
Elmondtam neked a véleményemet arról a blogról, és azért lássuk be "vicces" lenne ha éppen innen lehetne oda átkattintani.

Értem amit mondasz, és cáfolni sem foglak, csak részben. :-)

Ha figyelmesen olvasol láthatod hogy az összes ilyen dologban ami eddig kettőnk (vagy többünk) között történt kivártuk azt amíg én is teljesen akartam. Amíg annyira át tudtam adni magam az érzésnek hogy vágytam rá hogy megtörténjen.
Ilyen volt a swinger, az anális szex, és most ez is ilyen lesz.
A határidőket én állítom fel magamnak, egyszerűen azért mert szükségem van rá. Talán emlékszel arra hogy mondtam neked egyszer, pasi agyam van. Nekem valahogy kell ez.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.02.24. 13:51:00

Az érthetőség kedvéért visszamásolom ide a kommentet az említett link nélkül.

Nekem valahogy egyre kevésbé a felszabadult szex jut eszembe a posztjaidat olvasva, inkább valami bizonyítási kényszer a férfi- férfiak- felé, miszerint te aztán mindent önként megteszel. te aztán nem vagy "olyan", mint azok a megfáradt, frigid bálnák, akik összeszorítják az ajkukat, ha a férjük a péniszével közelít hozzájuk. Még a megfogalmazásaid is néha olyanok, mintha szántszándékkal alacsonyítanád le magad. Mintha tényleg egy tüzelő szuka volnál, aki lassan ledoktorál szájbab*szásból, hogy végre méltó lehet a férfihoz, aki maga is meglepődik, mennyire ösztönlény a szeretője. Én javasolnám, hogy figyelj magadra ezzel a nagy szolgálattal, mert bizony úgy van az, ha a zember tiszta, igaz érzésből csinálja, akkor megnyílik a torka hetekig tartó gyakorlás nélkül is. Csak úgy, magától, két ember összjátékával, hogy aztán az ember lánya meglepve csóválja a fejét: nahát, hogy én? Sose hittem volna magamról.
Én úgy gondolom, sőt, tapasztalom, hogy különböző rejtett zugaink nem a tudatos, vazelines bejáratástól és megfeszítéstől, a visszanyelt, elfogadott öklendezés megszokásától válnak átadhatóvá, hanem nyílnak akkor, mikor készen állsz te, lélekben a nyitásra. Nem kellenek határidők és konzultációk. Ez nem szintvizsga.
Nyilván most cáfolni fogsz, és remélem is, hogy csak a stílus miatt érzem az írásaidból ezt a kétségbeesett felkínálkozást és bizonyítási kényszert, miközben talán tényleg úgy van, hogy szabad vagy, és nem kell tartanod attól, hogy ha nem nyeled be, akkor egy napon elhagynak. Remélem, nem így van.
Mindezt írom úgy, hogy maga a fogalmazás, a stílus teljesen rendben van. Élvezhető, választékos, ahogy írsz. Nekem csak azzal van bajom, ami átsüt a szavakon.

egy szőke csaj 2013.02.24. 16:03:04

@AdélAnita: Szerintem sokan éppen azt nem értik ebben a blogban amit mi akik szeretjük szeretünk.
Történetesen azt, hogy ez itt bár egy nyitott, bárki által olvasható és kommentálható blog mégis csak két emberről szól két embernek. Legalábbis nekem nagyon ez jön át. Főleg azokról a vissza - visszatérő részletekről amire itt csak utalások vannak, és talán mi kívülállók soha nem is fogjuk megtudni a hozzájuk fűződő teljes történetet. (Itt jelezném hogy engem egyébként kifejezetten érdekelne az első találkozás fülkés része, vagy a macskás pólóhoz tartozó történet.)
Mint akár az előző hozzászólás írója is sokan véleményt alkotnak anélkül hogy ráláthatnának a teljes képre. Ami AA-t nyilván nem is zavarja, mert ha zavarná változtatna ezen. (Önzőség, de kérlek ne tedd, annyira jó hogy egy nő így él, így ír, ne változz.)
Tehát ezzel az egésszel oda szeretnék kilyukadni, hogy szerintem nem kellene rögtön egy egész pszichológia esettanulmányt felállítani néhány mozaikból, miközben a teljes egészről nyilván halvány fogalmunk sem lehet.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.02.24. 16:44:51

@egy szőke csaj:
Nagyon jól látod, tökéletesen megfogalmaztad, akár én is írhattam volna.
Ez a blog tényleg kettőnkről szól kettőnknek. Hogy mások is olvassák az szuper, de csupán izgató díszlet nem pedig befolyásoló tényező.

Igen, valóban van elég sok utalás amiről csak mi ketten tudjuk hogy miért van itt, milyen jelentőséggel bír. Ezek többsége nem is lesz megmagyarázva. Az első találkozást egyszer talán megírom. Kedvet csináltál hozzá. :-)
Vagy még jobb - de erre csak a kérés erejéig teszek ígéretet - megkérem hogy írja meg ő.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.02.24. 19:26:31

@AdélAnita: Egy a bibi. Leragadtunk a határidőknél, pedig az a dologban a részletkérdés. A lényeg inkább az, hogy szerintem nincs itt semmiféle pasis gondolkodás, hiszen egy férfi soha nem alacsonyítaná le magát egy nő kedvéért ilyen módon. Illetve ha igen, akkor már nem tudnánk tisztelni. Engem nem a határidőid érdekelnek, inkább arra akartam a figyelmed felhívni, hogy legkevésbé felszabadultnak érezlek, inkább ... nem tudom, hogyan fogalmazzak, mert nem akarnék sértő lenni, de mégis ilyen szexszolga, szexgép- szerű kifejezések jutnak eszembe. Nem szeretnék ilyen helyzetben lenni. Nem írsz kapcsolatról, nem érsz érzésekről. Egy állandóan nedves nőt látok, aki egy férfi pórázán vágyakozik, és szexért könyörög. De mondom, lehet, csak a stílus teszi. Lehet, hogy csak a szűrt tartalom. Lehet, hogy az érzéseid, a kapcsolatotok, a belső világod nem tartozik a szeretődre, ezért nem írsz róla :-) Lehet, csak a puncid és a mély.tor.kozás tartozik rá. Hát én nem tudom. Vagy lehet, tényleg én vagyok eltévedve a szeretőzés mibenlétével, és túl sokat feltételezek róla érzelmileg. Mindegy is. Ha te jól érzed így magad- ha tényleg ezt akarod- akkor vedd úgy, hogy nem szóltam egy szót sem.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.02.24. 19:34:52

@szereto: Vannak érzéseim. :-)
Nehéz ezt megfogalmazni, mert ez a blog nem erről szól. (bár azért túlzás azt állítani hogy az érzelmek soha nem jelennek meg itt, tekintve hogy vannak bejegyzések amik nem is szólnak másról...)
Az biztos hogy én nem élem meg ezt a részét olyan intenzíven mint te. Illetve még ez sem igaz, mert de csak egy másfajta módon.
És igen, pontosan ezt akarom. Ezt és így, és vele. Ha nem így lenne akkor nem csinálnám ezt elhiheted.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.02.24. 19:39:37

@szereto: Ja, és még valami. Lehet hogy ez hihetetlen, és lehet hogy az átlaghoz képest nem normális, de tényleg lehet folyamatosan kívánni valakit. És tényleg lehet annyira jó a szex hogy soha ne akard abbahagyni nőként sem.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.02.24. 20:00:01

@AdélAnita: Hát igen. Most léptem át a frigid bálna kategóriába. :-)
Ezért szeretek intelligens nőkkel párbajozni. Ilyen kifinomult pengeváltásokra egy férfi képtelen lenne. Ergo mégiscsak női agy az, akárhogy nézzük.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.02.24. 20:06:37

@szereto: Ez kedves volt, köszönöm. :-)

Ja és nem, nem tekintelek frigid bálnának. Olvasom a blogodat, tudom hogy nagyon messze vagy a frigidtől.
Egyszerűen csak más típusok vagyunk. Ami szerintem tök jó. Nagyon unalmas hely lenne ez a világ ha mindenkit ugyanaz hozna lázba, és ugyanúgy fogalmaznánk ezt meg.
süti beállítások módosítása